۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۲۳:۲۸

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی بیان کرد؛

تقدیم سه شهید محیط‌بان خراسان شمالی در راه حفاظت از محیط زیست

تقدیم سه شهید محیط‌بان خراسان شمالی در راه حفاظت از محیط زیست

بجنورد_ مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی سه شهید محیط‌بان در راه حفاطت از محیط زیست تقدیم کرده است.

رضا شکاریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت جایگاه تکریم خانواده شهدا اظهار کرد: تکریم و بزرگداشت شهدا و خانواده‌های معظم شاهد از اولویت‌های اصلی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی بوده و تکریم خانواده شهدا مربوط به زمان خاصی نیست و در طول سال انجام می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی ضمن گرامیداشت ۲۶ آبان سالروز حماسه آزادسازی سوسنگرد، با اشاره به برگزاری نخستین کنگره شهدای محیط زیست در خوزستان افزود: این کنگره با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره ۱۲۲ شهید حفاظت از محیط زیست و با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و خانواده معظم شهدا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این اداره کل ۳۹ نفر از فرزندان شاهد و جانبازان و رزمندگان مشغول به کار هستند، افزود: تعداد هشت نفر از فرزندان شهدا و جانبازان نیز در حال انجام امور اداری و استخدامی هستند و تا پایان سال شروع به کار خواهند کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این اداره کل در راه حفظ محیط زیست بی‌بدیل این خطه از سرزمین اسلامی ۳ شهید محیط‌بان با نام‌های شهید غلامحسین علیزاده، شهید یحیی شاهکومحلی و شهید سعید پرهام را تقدیم کرده است.

کد خبر 5943407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha