۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۵۶

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه:

مسلمانان داغدار مردم مظلوم فلسطین هستند

مسلمانان داغدار مردم مظلوم فلسطین هستند

کرمانشاه- فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج از اجرای ۲۰۰ برنامه شاخص در استان طی این ایام خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بهمن ریحانی بعد از ظهر شنبه در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج که در سالن فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: امروز جهان اسلام داغدار مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و غزه است اما مقاومت کماکان در برابر ظلم ادامه دارد و متأسفانه نهادهای حقوق بشری نیز با فشار آمریکا و کشورهای غربی سکوت کرده‌اند و جنایات رژیم کودک کش و قاتل صهیونیست را به تماشا نشسته‌اند.

وی افزود: امروز تجمعاتی که در انگلیس، آمریکا، پاریس و سایر کشورهای جهان برگزار می‌شود نشان می‌دهد که واقعیت میدان و حقایق فلسطین برای مردم جهان نمایان شده و رژیم صهیونیستی دیگر نمی‌تواند جنایت خود را مخفی کند و حقایق را به حاشیه براند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه تصریح کرد: در هیچ جنگی رخ نداده که نیروهای مقابل به بیمارستان‌ها حمله کنند و مجروحین و زخمی‌ها را بکشند اما اسرائیل دست به جنایاتی می‌زند و همچنین از ارسال کمک‌های بشر دوستانه نیز جلوگیری می‌کند.

سردار ریحانی با بیان اینکه بر اساس آیات قرآن و وعده‌های الهی پیروزی از آن جبهه حق خواهد بود، گفت: گروه‌های مقاومت در منطقه با سلاح‌هایی به مراتب ضعیف‌تر از دشمنان به مقابله می‌پردازند و همین موضوع کشورهای غربی به ویژه آمریکا را با چالش مواجه کرده است و پایان نبرد غزه نیز پیروزی فلسطینیان خواهد بود و این صحنه‌های دردناک پایان خواهد یافت.

وی با اشاره به برگزاری تجمع مردمی در حمایت از مردم و کودکان غزه در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور عنوان کرد: مردم کرمانشاه نیز امروز با حضور در خیابان‌ها حماسه آفریدند و انزجار خود را از اسرائیل و آمریکا اعلام کردند زیرا دشمن سعی در بی تفاوت کردن افکار عمومی نسبت به جنگ غزه دارد و این حضور زمینه ساز شکست نقشه‌های دشمن است و وظیفه امروز ما تبیین است.

بسیج شجره طیبه و ابتکار بی نظیر امام راحل (ره) بود

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج از ۲۹ آبان تا پنج آذر سالروز تأسیس بسیج، گفت: بیش از ۲۰۰ برنامه شاخص در سپاه‌های ناحیه مقاومت و بسیج برگزار می‌شود و شعار امسال نیز بسیج امید ملت ایران است.

سردار ریحانی اضافه کرد: بسیج نهادی مقدس است که در قلب امام راحل (ره) ظهور یافت و امروز تفکر بسیجی سبب اقتدار کشور شده و وحدت کنونی اقوام، مذاهب و سلایق مختلف نتیجه حضور بسیج در بطن جامعه است.

وی خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) بسیج را برای بیمه کردن انقلاب اسلامی ایران تأسیس کرد این نهاد تاکنون در مقابل توطئه‌ها و دست درازی‌های دشمنان ایستادگی کرده و در هیچ کجای دنیا نهادی مانند بسیج به لحاظ شکل و شاکله وجود ندارد و تشکیل بسیج مستضعفین فتح الفتوح امام راحل (ره) است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: بسیج شجره طیبه و پرثمری است که امام خمینی (ره) آن را بنا کرد و مقام معظم رهبری آن را پرورش داده و به درخت تناوری تبدیل کرد و بسیج در دفاع مقدس قدرت خود را به ظهور رساند و برخی افراد بسیج را فقط را برای دفاع مقدس می‌دانستند اما بسیج متعلق به تمام زمان‌ها است.

سردار ریحانی با اشاره به برخی برنامه‌های هفته بسیج، خاطر نشان کرد: نمایش اقتدار بسیج در سوم آذر، دیدار بسیجیان با مقام معظم رهبری در پنج آذر، افتتاح مراکز مشاوره در شهرهای کرمانشاه، کنگاور، اسلام آبادغرب، صحنه و افتتاح نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد مقاومتی در راستای اشتغالزایی، آزادی زندانیان معسر و دارای مشکلات مالی، توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی، برگزاری یادواره شهدای محلات برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اعزام گروه‌های جهادی عمرانی و بهداشتی به مناطق محروم از جمله برنامه‌های هفته بسیج است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه امروز کشورمان درگیر جنگ نرم و مجازی است از این رو تولید محتوای فاخر نیز برای مقابله با تهدیدات دشمن در دستور کار قرار گرفته و به مناسبت برگزاری کنگره شهدای استان طی سال آینده رویداد تولید محتوای دیجیتال از امروز در کرمانشاه آغاز به کار کرد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه عنوان کرد: یکی از چالش‌های کرمانشاه نداشتن یک مصلا و یا فضای فرهنگی برای برگزاری برنامه‌های مختلف است که در این راستا اجرای برنامه به سال آینده موکول شد زیرا کرمانشاه از لحاظ محتوایی آماده برگزاری این مراسم است.

کد خبر 5943444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha