۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۷:۲۹

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوشهر:

بسیج ستون اصلی امنیت و حافظ فرهنگ اسلامی در کشور است

بسیج ستون اصلی امنیت و حافظ فرهنگ اسلامی در کشور است

بوشهر- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر گفت: بسیج ستون اصلی امنیت و حافظ فرهنگ اسلامی در کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالرضا هاشمی شنبه شب در جمع خبرنگاران بسیج را نماد فداکاری، شجاعت و پاکی دانست و افزود: بسیجیان در جبهه‌های جنگ و در طول ۸ سال دفاع مقدس با شجاعت، فداکاری و پاکی خود حماسه‌های متعددی را در راه انقلاب به ارمغان آوردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر تصریح کرد: نقش بسیج در انجام اقدامات محرومیت زدایی، تأمین امنیت، تأمین سلامت و غیره.. نقشی بسیار تأثیرگذار در جامعه محسوب می‌شود.

وی هدف از تشکیل بسیج مستضعفین را آمادگی همه جانبه امت اسلامی در مقابل تهدیدات دشمنان دانست و اظهار کرد: دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و حمایت همگانی از اصل و اساس دین الهی برخی دیگر از اهداف شاخص بسیج است.

وی در ادامه با اشاره به مهم‌ترین شاخصه‌های یک فرد بسیجی اذعان کرد: مکتبی بودن، تبعیت از ولایت فقیه، اخلاص، تواضع و فروتنی، غیرت دینی، حسن خلق، شجاعت، مردمی بودن و شهادت طلبی از مهمترین شاخصه‌های یک فرد بسیجی محسوب می‌شود.

حجت الاسلام هاشمی بسیج را ستون اصلی امنیت داخلی و حافظ فرهنگ اسلامی در کشور دانست و گفت: نقش پررنگ بسیج در ۸ سال دفاع مقدس و پس از آن در بازسازی کشور و جهاد علمی و سازندگی سبب شده تا اندیشکده‌های راهبردی غرب بسیج را موتور محرک کشور و خونی در رگ‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران معرفی کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر با اشاره به علت کینه دشمنان نسبت به این نهاد مقدس تصریح کرد: خنثی کردن اقدامات دشمنان و برهم زدن محاسبات آنها از مهم‌ترین دلایل کینه دشمنان اسلام نسبت به بسیج مستضعفین است.

حجت الاسلام هاشمی در پایان اظهار کرد: شایسته است تمامی اقشار جامعه به خصوص بسیجیان نسبت به تقویت معارف دینی خود تلاش کرده و برای به چالش کشاندن اقدامات دشمنان اسلام در فضای حقیقی و مجازی وارد شده و نگذارند جایگاه ظالم و مظلوم عوض شود.

کد خبر 5943550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha