۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۲۳:۵۵

نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در ایران:

طوفان الاقصی دشمنان را غافلگیر کرد/ فلسطین مساله اول دنیای اسلام

طوفان الاقصی دشمنان را غافلگیر کرد/ فلسطین مساله اول دنیای اسلام

ارومیه - نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در ایران گفت: مقاومت مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و طوفان الاقصی دشمنان اسلام را غافلگیر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، خالد قدومی، نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در ایران شنبه شب گفت‌وگوی ویژه خبری به تحولات این روزها در غزه اشاره و اظهار کرد: طوفان الاقصی و مقاومت مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین در برابر جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی دشمنان اسلام را غافلگیر کرد.

وی افزود: مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین زیر بار ظلم و جنایت اسرائیل در حال دفاع از خود هستند.

دکتر قدومی از طوفان الاقصی به عنوان سونامی یاد کرد و گفت: طوفان و الاقصی در جهان زلزله به پا کرده و ترس را در دل دشمنان انداخته است.

وی ادامه داد: مردم غزه سالهاست که زیر بار ظلم جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی هستند اما در نواره ساحلی که فاقد هر توان نظامی است بسم الله گفته و با قدرت هر چه تمام، در برابر دشمنان ایستادگی و مقاومت کرده‌اند.

نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در ایران افزود: در شرایط کنونی غزه، ۷۰ درصد شهدا زنان وکودکان مظلوم هستند.

وی گفت: بچه‌های مقاومت تاکنون نزدیک به ۲۳۰ تانک و نفربر دشمن را سرنگون و صدمات بیشماری به تأسیسات صهیونستی‌ها وارد کرده‌اند.

دکتر قدومی تصریح کرد: امروز مجاهدین جهان عرب کجا هستند که تاکنون نتوانسته گذرگاه رفح را بازگشایی کنند تا کامیون‌های حامل کمک‌های بشر دوستانه به دست مردم مظلوم غزه برسد چرا که کمک‌های بشر دوستانه حق مسلم مردم بی دفاع غزه است.

وی در ادامه به پیروزی حق علیه باطل اشاره و عنوان کرد: ما امروز برای پیروزی تصمیم گرفته‌ایم، تلفات اقتصادی و انسانی بسیاری به صهیونیست‌ها وارد شده بیش از ۱۶ میلیارد دلار در ظرف مدت یک ماه خسارت وارد شده و همچنین ۲۴۰ نفر از سربازان این رژیم منحوس اسیر گرفته شده است.

وی گفت: امروز دیپلماسی اسرائیل به سمت انزوا رفته است کسی از پایتخت‌های حتی جهان غربی حاضر نیستند رهبران جلاد صهیونیستی را بپذیرند اما برعکس، مجاهدان حماس دوستداران زیادی دارند.

نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در ایران افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، مسئله فلسطین، مسئله اول دنیای اسلام است و انشالله طوفان الاقصی منتهی به بهار پیروزی خواهد شد.

دکتر قدومی در ادامه به بیداری اسلامی و همدردی مردم جهان با مردم بی دفاع غزه، حتی در کشورهای اروپایی با تجمع و راهپیمایی اشاره و تصریح کرد: انسان‌ها درد یکدیگر را درک می‌کنند و نباید این قاعده به فراموشی سپرده شود که در نهایت خون بر شمشیر پیروز خواهد شد.

نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در ایران گفت: کشتار جمعی در بیمارستان‌های غزه نشانه اوج جنایات رژیم صهیونیستی است.

وی در ادامه به تجمع اعتراضی امروز در شهرهای مختلف کشور به ویژه ارومیه در حمایت از مردم غزه اشاره و اظهار کرد: حمایت مردم با برگزاری تجمع و راهپیمایی از مردم مظلوم غزه، نشانه آگاهی و بصیرت بیش از پیش مردم را نشان می‌دهد مردم با اعتقادات عمیق خود به خیابان‌ها می‌آیند.

نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در ایران گفت: عقب نشینی برخی از حکام عرب در جنگ غزه نشانه ضعف است.

کد خبر 5943581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha