۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۹:۰۰

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد؛

دستگیری ۴۵۰۰ خرده فروش مواد مخدر در کرمانشاه

دستگیری ۴۵۰۰ خرده فروش مواد مخدر در کرمانشاه

کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری چهار هزار و ۵۰۰ خرده فروش مواد مخدر در استان خبر داد.

سردار مهدی حاجیان در گفتگو با خبرنگار مهر به اهتمام پلیس برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی و پاسخ به مطالبات مردم اشاره و اظهار کرد: با اجرای طرح‌های متعدد مقابله‌ای و پیشگیرانه توانستیم رشد ۱۴ درصدی سرقت‌ها در ابتدای سال را متوقف و آن را تا نیمه آبان امسال به یک درصد برسانیم.

وی افزود: تلاش می‌کنیم با ادامه همین روند و کنترل مجرمان و سارقان حرفه‌ای، سیر نزولی سرقت‌ها در استان تداوم یافته و مردم بیش از گذشته امنیت را احساس کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از دستگیری چهار هزار و ۵۰۰ خرده فروش مواد مخدر و جمع آوری ۲ هزار و ۲۷۰ معتاد متجاهر از سطح شهرها و روستاهای استان خبر داد و گفت: با دستگیری و جمع آوری این افراد قطعاً هم میزان ابتلای جوانان به اعتیاد و هم سرقت‌های خرد کاهش پیدا خواهد کرد.

حاجیان ملاک ارزیابی عملکرد پلیس و موفقیت آنها را رضایت مردم دانست و تصریح کرد: اگر این رضایت از سوی شهروندان وجود داشت به این معناست که پلیس وظایف خود را به خوبی انجام داده است.

وی با بیان اینکه به مردم کرمانشاه قول داده‌ایم آرامش خود را فدای امنیت و آسایش مردم کنیم، افزود: تا پای جان برای امنیت، رفاه و آرامش مردم تلاش کرده و اجازه نمی‌دهیم عده‌ای هنجارشکن به هر نیت و انگیزه‌ای خدشه‌ای در امنیت و آرامش شهروندان ایجاد کنند.

سردار حاجیان در پایان با اشاره به آغاز طرح امنیت محله محور در برخی شهرستان‌های استان، اضافه کرد: این طرح به زودی در کل استان اجرایی و انتظار می‌رود عموم مردم شریف کرمانشاه مأموران پلیس را در اجرای این طرح امنیت آفرین یاری کنند.

کد خبر 5943670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • زبل‌خان BR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
      9 0
      ببینید مواد رو از کی می‌گیرند بروید آنها را بگیرید
    • جلال IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      3 0
      با سلام نیاز است با مغازه هایی که در سطح شهر فقط و فقط و فقط به عرضه مواد مخدر فعالیت دارند برخورد جدی شود (پلمپ و مصادره)
    • تورج IR ۰۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
      0 0
      سلام خسته نباشید به تمام کسانی که دلسوزانه برای ملت ایران تلاش میکنند
    • ایرانی IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
      0 0
      سردار عزیز خسته نباشید تا روزی مواد مخدر قاچاق میشود فقط و فقط سود قاچاق چیان است افراد ک اعتیاد یک مریضی استذهیچ کوتا نمیایند اگر اژ طریق ب انان مواد داده شود هم قاچاق گم هم دزدی وهم افراد معتاد شناسایی میشوند بعد دولت هر تصیمی می تواند بگیرد هیچ وقت با مبارزه این کم نشده و نمیشود 826
    • فرهادپژمان IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      0 0
      باسلام من به این فرمانده با صلابت و مقتدر درود میفرستم و از خداوند متعال خواهانم همیشه در زندگی سلامت و موفق و پیروز باشد و ازایشان تمنا دارم هیچ وقت غرور به خود راه ندهد درود بر شرف ایشان و امثال وی ارادتمند شهروندی ار دیار کرمانشاه