۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۳۹

فرمانده سپاه ناحیه تایباد:

بسیج امیدبخش مظلومان جهان است

بسیج امیدبخش مظلومان جهان است

تایباد- فرمانده سپاه ناحیه تایباد گفت: بسیج امیدبخش مظلومان جهان بوده و آنچه امروز به اسم هسته های مقاومت شناخته می شود از نگاه عمیق امام خمینی (ره) ناشی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین شمس صبح یکشنبه در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه شهرستان تایباد برگزار شد، اظهار کرد: رسالت خبرنگاران رسالتی زینبی (س) است، فعالیت حضرت زینب (س) در کربلا و پیام رسانی ایشان از واقعه کربلا بی ارتباط با مأموریت خبرنگاران نیست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تایباد افزود: این روزها روزهای حزن و اندوه مسلمانان است، جنایات رژیم صهیونیستی نه تنها مسلمانان بلکه دل هر انسان آزاده ای را به درد آورده است، راهپیمایی باشکوه روز گذشته در تایباد با حضور اقشار مختلف مردم شایسته تقدیر است.

وی با بیان اینکه شعار هفته بسیج امسال «بسیج امید ملت ایران» است، گفت: وقتی به مأموریت بسیج و نگاه عمیق حضرت امام (ره) دقت می‌کنیم، می‌بینیم بسیج امیدبخش مظلومان است؛ آنچه امروز به اسم هسته‌های مقاومت شناخته می‌شود بر گرفته از بسیج مستضعفین و فرمان امام خمینی (ره) است.

شمس گفت: امام خمینی (ره) بسیج را شجره طیبه و برگرفته از قیام اباعبدالله الحسین (ع) است و مأموریت بسیج «کل یوم عاشورا و کل الارض کربلا» است. بسیجیان در امتداد عاشورا هستند؛ شاخه‌های بسیج امروز در سراسر جهان اسلام منتشر شده است و میوه‌های این درخت شهدایی هستند که با خون خود اسلام را یاری می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تایباد مأموریت بسیج را طیف گسترده‌ای از خدمات برشمرد و گفت: امروز چهل و چهارمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین است و این یادگار حضرت امام خمینی (ره) است که باید از آن پاسداری کنیم. در هفته بسیج مستضعفین که از دوشنبه آغاز می‌شود؛ ۱۲۰ عنوان برنامه پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: قرارگاه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برنامه‌هایی با تمرکز به موضوع شهدا تدارک دیده است که ۴ یادواره شهدا، ۲ آبروی محلی، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی، اجتماعی، تجلیل از پیشکسوتان مبلغ تسنن و تشیع، دیدار با ائمه جمعه، نشست‌های روشنگری در دانشگاه‌ها از جمله آنها است.

شمس با اشاره به قرارگاه محرومیت زدایی بسیج گفت: خدمت به مردم را بالاترین کار می‌دانیم و در این هفته مشکلات روستاهای شهرستان را با حضور مدیران دستگاه‌های دولتی بررسی خواهیم کرد. همچنین اعزام گروه‌های جهادی و بهداشتی، اهدای بسته‌های آموزشی، افتتاح مرکز روانشناسی در درمانگاه نبی اکرم (ص)، افتتاح ۵ خانه معسر در روستاها و برگزاری میز خدمت در مصلاهای نماز جمعه از برنامه‌های این قرارگاه در هفته بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تایباد در خصوص اهمیت انتخابات مجلس دوازدهم گفت: مقام معظم رهبری بر ۴ اصل مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت تاکید دارند، تاکید رهبری انقلاب بر امر مشارکت نشان از اشراف ایشان بر اهداف پلید دشمنان است. سپاه و بسیج در همه انتخابات‌ها فقط به روشنگری در خصوص شاخصه‌ها و ملاک‌های مد نظر مقام معظم رهبری می‌پردازد.

وی اضافه کرد: مردم سالاری دینی یعنی مردم سرنوشت خود را رقم می‌زنند و این از افتخارات نظام مقدس اسلامی است، ما در مجموعه بسیج تشویق به مشارکت و روشنگری را دنبال می‌کنیم و مردم خود مصداق خود را انتخاب و به آن رأی می‌دهند.

کد خبر 5943815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha