۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۴۵

همزمان با هفته بسیج:

۵۷ واحد مسکن مددجویی در اردبیل افتتاح شد

۵۷ واحد مسکن مددجویی در اردبیل افتتاح شد

اردبیل- همزمان با هفته بسیج و با حضور رییس سازمان بسیج سازندگی کشور، ۵۷ واحد مسکن مددجویی و ۵۶ کیلومتر آسفالت راه روستایی در اردبیل به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با هفته بسیج و در ویژه برنامه جهادگران فاطمی که پیش از ظهر یکشنبه در حسینیه ثارالله اردبیل برگزار شد، جانشین فرمانده سپاه استان اردبیل، اظهار کرد: ۵۵۰ گروه جهادی با ۱۱ هزار جهادگر در هفته بسیج در عرصه‌های مختلف توسعه، پیشرفت، عمران و آبادانی نقش‌آفرینی می‌کنند.

الله‌شکور عبدی با بیان اینکه بسیج شجره طیبه و از نهادهای ارزشمند انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: امام راحل با بنیاد نهادن بسیج، کشور را در همه عرصه‌ها بیمه کرده و امروز شاهد نقش‌آفرینی‌های متعدد بسیجیان در عرصه‌های آبادانی، عمران و توسعه هستیم.

وی از ثبت نظام‌مند ۲ هزار و ۴۰۰ گروه جهادی در استان اردبیل خبر داد و گفت: جهادگران اردبیل از توسعه روستاها و محرومیت‌زدایی گرفته تا آبرسانی، پل‌سازی، جهاد مدرسه‌سازی و… در روستاها و مناطق مختلف استان اردبیل فعال هستند.

جانشین فرمانده سپاه استان اردبیل با بیان اینکه اوج فعالیت بسیج بعد از شروع کرونا در اردبیل به منصه ظهور رسید، افزود: در قالب کمک مؤمنانه و طرح مواسات ۳۷ هزار و ۵۰۰ کمک به ارزش ۳۷ میلیارد تومان و ۶ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر به ارزش سه میلیارد تومان در بین نیازمندان توزیع شد.

عبدی از افتتاح طرح‌های مختلف عمرانی، بهداشتی، محرومیت‌زدایی، خدمات‌رسانی و… همزمان با هفته بسیج در اردبیل خبر داد، خاطرنشان کرد: امروز شاهد افتتاح ۵۷ واحد مسکن مددجویی و ۵۶ کیلومتر آسفالت راه روستایی در قالب ویژه برنامه جهادگران فاطمی در اردبیل هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، پروژه‌های خدمات‌رسانی بسیج سازندگی اردبیل همزمان با میلاد حضرت زینب (س) و با رمز «یا زینب» در نقاط مختلف اردبیل افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 5944008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha