۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۴۷

مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی اردبیل خبر داد؛

تعیین تکلیف قراردادهای راکد شهرک صنعتی اردبیل

تعیین تکلیف قراردادهای راکد شهرک صنعتی اردبیل

اردبیل - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: ۱۷۰ قرارداد راکد و بلاتکلیف شهرک صنعتی اردبیل تعیین تکلیف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم علایی ظهر یکشنبه در جلسه هیأت حل اختلاف و داوری اظهار کرد: ۱۷۰ قرارداد شهرک صنعتی اردبیل با هدف رسیدگی به وضعیت قراردادهای راکد و بلاتکلیف تعیین تکلیف شد و پس از پایش اولیه و دعوت از صاحبان قراردادها پرونده تعداد ۷۰ قرارداد مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در صورتی که زمینی از سوی سرمایه‌گذار بلاتکلیف و راکد رها می‌شود، تعیین تکلیف و فسخ شده و اراضی آزاد شده در اختیار سرمایه‌گذاران جدید قرار داده می‌شود، گفت: در این جلسه، ۷ هکتار از اراضی شهرک‌های صنعتی در قالب ۲۰ قرارداد، فسخ و برای مابقی قراردادها نیز مهلت مجدد برای اجرای طرح تولیدی داده شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: نگاه شرکت شهرک‌های صنعتی به سرمایه‌گذاران همواره نگاه حمایت‌گرایانه بوده است، ولی در صورت عدم آزاد سازی این اراضی راکد، با گذشت زمان دیگر زمینی در شهرک‌های صنعتی وجود نخواهد داشت تا به سرمایه‌گذاران جدید واگذار شود و شهرک‌های صنعتی جولانگاه دلالان و سفته بازان خواهد شد.

علایی خاطرنشان کرد: از صاحبان قراردادهای راکد دعوت می‌کنیم تا هرچه سریع‌تر نسبت به تکمیل و بهره‌برداری از طرح صنعتی خود اقدام کنند، در غیر این صورت قراردادهای آنان پس از طرح در جلسات هیأت حل اختلاف و داوری، با حکم قضائی فسخ و خلع ید خواهند شد.

کد خبر 5944010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha