۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۴۶

زالی تاکید کرد؛

ضرورت بازنگری در شیوه پرداخت حقوق پرستاران

ضرورت بازنگری در شیوه پرداخت حقوق پرستاران

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، توجه به افزایش نیروی پرستاری و بازنگری در شیوه پرداخت حقوق را از نیازهای بر حق جامعه پرستاری دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زالی، در پیام خود به مناسبت روز پرستار، عنوان داشت: فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار فرصت مغتنمی است برای قدردانی از پرستاران نوع دوست و پرتلاشی که در مسیر پرفراز و نشیب صیانت از سلامت، لحظه‌ای از خدمت به همنوعان دریغ نکردند و طنین قدم‌هایشان، امید را به رگ حیات جاری می‌سازد.

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با سابقه تربیت هزاران پرستار شایسته در کشور و بهره گیری از ظرفیت و توانمندی بیش از ۶ هزار پرستار در بیمارستان‌ها و مراکز پزشکی، آموزشی و درمانی همواره قدردان تلاش‌های جامعه پرستاری است که در کنار تحمل دشواری‌های متعدد حرفه‌ای همواره در نظام سلامت از پیشگامان ارائه خدمت به مردم عزیز هستند.

بدون شک بخش بزرگی از افتخارات به دست آمده در نظام سلامت مرهون حضور مؤثر و پررنگ پرستارانی است که مسئولانه و صبورانه به مسئولیت حرفه‌ای خود عمل می‌کنند و در راستای استیفای حقوق مادی و معنوی این عزیزان توجه به افزایش نیروی پرستاری، استمرار آموزش‌های حرفه‌ای و بازنگری در شیوه پرداخت حقوق به عنوان نیازهای برحق جامعه پرستاری ضروری است تا علاوه بر تکریم و ارتقای جایگاه پرستاری و تقویت امنیت شغلی این قشر، در نهایت نظام سلامت تعالی یابد.

باری دیگر ضمن تبریک این روز خجسته، از زحمات همه پرستاران دلسوز و کوشا و به ویژه اساتید، دانشجویان و جامعه بزرگ پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی قدردانی کرده و از درگاه خداوند برای آنان آرزوی توفیق دارم.

کد خبر 5944097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha