۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۴۴

نماینده ولی فقیه در مازندران:

حضرت زینب (س) پرستار بزرگ و پیام آور کربلا است

 حضرت زینب (س) پرستار بزرگ و پیام آور کربلا است

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران با تبریک ولادت حضرت زینب (س) گفت: حضرت زینب (س) بزرگ پرستار و پیام آور شهدای کربلا است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر یکشنبه در جمع پرستاران و کادر درمان بیمارستان شهید زارع ساری به‌مناسبت روز پرستار ضمن گرامیداشت این روز، اظهار کرد: حضرت زینب کبری (س) بزرگ‌پرستار و بزرگ پیام‌آور شهدای کربلا و بزرگ شخصیت عرفان و معنویت و قافله سالار اسرای کربلا، خواهر، مادر و دختر نمونه و به حق کوثر دوم بودند.

وی ضمن ابلاغ مراتب سلام و تشکر مقام معظم رهبری به پرستاران حاضر، افزود: خدماتی که جامعه پرستاران ارائه می‌دهند واقعاً سخت است و پرستاری خستگی جسم و روح را به‌دنبال دارد و اگر عشق و ایمان نباشد انسان آسیب می بیند.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره و تذکر لزوم پرداخت مطالبات پرستاران در نماز جمعه اخیر، تاکید کرد: مقداری از حقوق که به پرستاران پرداخت می‌شود واقعاً هدیه است نه دستمزد زیرا کاری که پرستاران ارائه می‌دهد قیمت مادی ندارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن تقدیر از صبر پرستاران، گفت: امیدواریم ناملایمت‌ها تأثیری بر صبرتان نداشته باشد.

امام جمعه ساری بیمارستان سوختگی شهید زارع را در شأن استان ندانست و عنوان کرد: امیدواریم به این بحث توجه شود البته بیمارستان ماهفروجک نیز در دست ساخت است و امید آنکه به زودی به بهره‌برداری برسد تا بخشی از کمبودها را جبران کند.

این مسئول در پایان گفت: امیدواریم بیمارانی که به‌وسیله جنایات صهیونیست‌ها دچار مشکلات جسمی و روحی شدند نجات پیدا کنند.

کد خبر 5944166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha