۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۴۳

فرمانده سپاه ناحیه اراک:

عملیات اجرایی ۴۰ منزل مسکونی محرومان در اراک کلید خورد

عملیات اجرایی ۴۰ منزل مسکونی محرومان در اراک کلید خورد

اراک - فرمانده سپاه ناحیه اراک از آغاز عملیات اجرایی ۴۰ منزل مسکونی محرومان و ۹ استخر ذخیره آب در روستاها و مناطق محروم این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار محمد مهجوری ظهریکشنبه در حاشیه بهره‌برداری از طرح‌های محرومیت‌زدایی مناطق روستایی شهرستان اراک، گفت: ۲۹ منزل مسکونی محرومان از ابتدای امسال‌جاری تاکنون تکمیل و به بهره‌برداری رسیده و بقیه این منازل نیز تا پایان سال‌جاری بهره برداری می‌شوند.

وی یادآور شد: ۱۵ میلیارد ریال امسال برای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی توسط سپاه در مناطق محروم این شهرستان هزینه شد.

فرمانده سپاه ناحیه اراک بیان کرد: اجرای این طرح‌ها با هدف تأمین منزل نیازمندان و تأمین آب آشامیدنی مناطق روستایی که با کمبود آب مواجه هستند با کمک جهادگران شهرستان اراک انجام شده‌است.

سرهنگ مهجوری، با اشاره به بهره‌برداری از طرح‌های هفته بسیج، گفت: بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی از جمله استخر ذخیره آب در روستای نور عین، استخر ذخیره آب و جدول گذاری در روستای قاسم آباد و استخر ذخیره آب در روستای دینه کبود که با مشارکت اهالی روستا و جهاد کشاورزی و بسیج سازندگی انجام شد.

وی بیان کرد: طرح جدول‌گذاری آب کشاورزی روستای قاسم آباد به طول ۵۰۰ متر جدول با مشارکت بسیج سازندگی ناحیه اراک، جهاد کشاورزی و اهالی این روستا نیز به بهره‌برداری رسید و ایجاد ۵۰۰ متر جدول‌گذاری به صورت مشارکتی برای رسیدن آب به باغات این روستا به مناسبت هفته بسیج آغاز شد.

استخر آب کشاورزی روستای نورعین با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال با مشارکت بسیج سازندگی ناحیه اراک، جهاد کشاورزی و اهالی این روستا بهره‌برداری شد.

کد خبر 5944250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha