۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۵۱

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان:

تصویربرداری سریال نون خ در سواحل چابهار آغاز می‌شود

تصویربرداری سریال نون خ در سواحل چابهار آغاز می‌شود

زاهدان- سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان، گفت: تصویربرداری سریال «نون خ» در سواحل چابهار با لوکیشن‌های خاص آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا علیمرادی عصر امروز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، افزود: یکی از مسائل مهمی که امروز، بشر با آن مواجه هست، دغدغه‌های محیط زیستی است.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر در کشورهای مختلف و از جمله سرزمین ایران عزیزمان برخی از هنرمندان با استفاده از رسانه و با هدف به چالش کشیدن مخاطب به بیان و شناخت این مشکلات پرداخته‌اند.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان افزود: تصویر برداری از سریال «نون خ» به تهیه کنندگی «مهدی فرجی» نیز که یکی از سریال‌های محبوب و پربیننده کشور است به زودی در شهرستان چابهار و با لوکیشن‌های خاص آغاز به کار می‌کند.

علیمرادی با بیان اینکه رسانه‌ها، یکی از ارکان‌های ارتقای دانش محیط زیستی در جامعه هستند، بیان کرد: در این سریال، توجه به محورهای مختلف محیط زیست همچون شکار و صید غیرمجاز، قاچاق گونه‌های حیات وحش و غیره در دستور کار تیم «سعید آقاخانی» و عوامل «نون خ ۵» قرار دارد

شایان ذکر است نون خ به کارگردانی «سعید آقاخانی» و نویسندگی «امیر وفایی» است که از نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک به نمایش درآمد. «نون خ» در اصل مخفف نام نقش اصلی این سریال، نورالدین خانزاده است. تاکنون ۴ فصل از این مجموعه ساخته شده است که در نوروز سال‌های ۱۳۹۸، ۱۳۹۹، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۲ از شبکه یک و شبکه تماشا پخش شده است.

کد خبر 5944326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد اسلام افراز IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      7 0
      خیلی عالی
    • ممدو IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
      4 2
      کی میرسن
    • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
      4 0
      خوبه
    • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
      5 0
      عالی من چابهاری هستم خیلی خوشحالم که به شهر ما اومدن به امید ایران قوی ایران مال همه ایرانیان ،🌹
    • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
      2 1
      عالی