۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۵۶

مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر:

مدارس استان بوشهر که شاخص های سند تحول را دارند معرفی می‌شوند

مدارس استان بوشهر که شاخص های سند تحول را دارند معرفی می‌شوند

بوشهر- مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۱۵۰ مدرسه در استان که دارای شاخص‌ها و ویژگی‌های سند تحول بنیادین هستند، شناسایی، معرفی و تجلیل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی عصر یکشنبه در دوره استانی تبیین برنامه‌های معاونت پرورشی و فرهنگی اظهار کرد: منطق ایجاد دستگاه عظیم تعلیم و تربیت با یک میلیون معلم و ۱۱۰ هزار مدرسه و هزاران مرکز مشاوره، دارالقرآن، اردوگاه‌ها و کانون‌های فرهنگی و تربیتی، انسان سازی و پرورش نسلی است که به مراتبی از حیات طیبه رسیده باشند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه سند تحول بنیادین، نسخه شفابخش آموزش و پرورش است، افزود: برای اولین‌بار در کشور با اجرای طرح دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی، پیوست عملی سند تحول را در استان بوشهر اجرا کردیم.

موحدی با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری معلم و مربی تراز و مدرسه در مسیر تراز را معرفی می‌شود، خاطرنشان کرد: طرح مدرسه در مسیر تحول به صورت ملی و در پنج مرحله طراحی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در شرایط فعلی که دشمن از سیاست دین‌گریزی به دین‌ستیزی روی آورده است، اجرای طرح‌های عظیم راهیان نور می‌تواند سبب مصونیت نسل جوان و نوجوان شود.

وی یادآور شود: در سال تحصیلی گذشته، تشییع شهدای گمنام با حضور بیش از ۳۰ هزار دانش‌آموز در مدارس استان برگزار شد که این رویداد مهم معنوی در آذرماه امسال نیز انجام می‌شود.

موحدی گفت: تبیین زیبایی‌های آموزش و پرورش و ایثارگری‌های معلمان، بخشی از رسالت همگان در ادای فریضه جهاد تبیین است.

کد خبر 5944471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha