۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۱۷

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی مطرح کرد؛

تقدیر از موضع رئیس جمهور دراجلاس ریاض/سوء استفاده صهیونیست از دین

تقدیر از موضع رئیس جمهور دراجلاس ریاض/سوء استفاده صهیونیست از دین

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تقدیر از موضع رئیس جمهور در اجلاس ریاض گفت: صهیونیست ها از دین برای مقاصد سیاسی استفاده ابزاری می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح دوشنبه در دیدار با دست اندرکاران گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: تفکر بسیجی یک فرهنگ است که منوط به یک طیف و قشر و صنف خاصی نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بسیج در نوع کار نیز محدودیت ندارد، بیان کرد: بسیج در هر حیطه (محرومیت زدایی، علمی، نظامی و …) که احساس مسئولیت و نیاز کند ورود پیدا کرده و گره‌گشایی می‌کند.

عبادی با تأکید بر اینکه ورود بسیج به حوزه نظامی معادلات دنیا را به هم زده است، گفت: صهیونیست از ابعاد مختلف و به طور مستمر علیه مکتب انبیا و اسلام دشمنی می‌کند که از گذشته تاریخ و تا امروز ادامه داشته است.

وی با اشاره به اینکه صهیونیست از دین به عنوان ابزاری در راستای اهداف خود استفاده می‌کند، اظهارکرد: ایالت متحده آمریکای فعلی در واقع بر گورهای بومیان آمریکایی توسط اروپایی‌ها بنا شده است که این تاریخ استعمار است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تقدیر از موضع رئیس جمهور اسلامی ایران در اجلاس ریاض بیان کرد: متأسفانه برخی از کشورهای اسلامی و سازمان‌های جهانی موضع خوبی در برابر جنایت‌های صهیونیست‌ها در غزه نگرفتند.

عبادی با اشاره به اینکه در قرآن کریم سخن از فساد بنی اسرائیل در زمین آمده است، ادامه داد: البته ما در ایران با اقلیت‌های مذهبی چون مسیحیان ارتباط بسیار خوبی با هم داریم و زمان حضورم در مجلس با نماینده مسیحیان در یک کمیسیون بودم.

وی با اشاره به ارادت بسیاری از مسیحیان ایران به اهل بیت (ع) یادآور شد: در خاطره یکی از مبلغان اسلامی نقل شده که وقتی سوره مریم را در یک کلیسا تلاوت می کرده است بسیاری از مسیحیان اشک می‌ریختند.

کد خبر 5945039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha