۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۴۴

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

مردم غزه نماد مظلومیت در عین اقتدار هستند

مردم غزه نماد مظلومیت در عین اقتدار هستند

بجنورد_ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: مردم غزه نماد مظلومیت و در عین حال اقتدار هستند و در دوران تمدن اسلامی و در عصر ظهور مردم غزه پرچمدار مقاومت هستند.

به گزارش خبرنگار مهر حجت‌الاسلام رضا نوری پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با بسیجیان خراسان شمالی که در محل دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد اظهار کرد: ویژگی‌های اصلی بسیجیان معرفت، شناخت و فهم است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: بسیجی با شناخت مفهوم متعالی بسیج داوطلب مبارزه و مواجه با سختی‌ها و مشکلات است.

امام جمعه بجنورد با اشاره به حضور میدانی بسیجیان در رویدادهای مختلف بیان کرد: خون شهدا و بسیجیان ایران اسلامی را از گزند حوادث و بلایا بیمه کرده و در تثبیت نظام نقش مهمی ایفا کرده است.

وی در ادامه افزود: فعالیت‌های بسیج در عرصه‌های مختلفی از امدادرسانی به مردم در مشکلات تا ارتقای مباحث اعتقادی امتداد دارد.

حجت الاسلام نوری در ادامه با اشاره به حوادث غزه بیان کرد: مردم غزه نماد مظلومیت و در عین حال اقتدار هستند و در دوران تمدن اسلامی و در عصر ظهور مردم غزه پرچمدار مقاومت هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: مردم استان بار دیگر با حضور پررنگ در پای صندوق‌های رأی نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب خواهند کرد.

کد خبر 5945079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha