۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۳۸

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی:

تشکل ها در دولت سیزدهم حلقه بین حاکمیت و مردم هستند

تشکل ها در دولت سیزدهم حلقه بین حاکمیت و مردم هستند

اراک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: تشکل ها در دولت سیزدهم حلقه و رابط مورد اعتماد بین حاکمیت و مردم هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام نظری ظهر دوشنبه در آئین انتخابات نمایندگان تشکل‌های مردم نهاد در شوراهای توسعه و حمایت از تشکل‌های استان مرکزی در اراک، افزود: تخصص، شور و اشتیاق دلیل تشکیل تشکل‌ها است.

وی ادامه داد: تشکل‌های مردم نهاد به دلیل اینکه نتوانستند باری را از دوش دولت بردارند و بخشی مشکلات را در جامعه رفع کنند، نهادهای مقدس هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با تاکید بر توجه به فعالیت سازمان‌های مردم نهاد، گفت: در راستای توسعه و پشتیبانی هرچه بیشتر از این نهادها باید اقدام شود.

نظری نقش تشکل‌های مردم نهاد در تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در برگزاری انتخابات پرشور و گسترده را مهم و راهبردی بیان کرد، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب چهار راهبرد شامل، سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت را برای برگزاری انتخابات اسفندماه سال جاری تاکید فرمودند.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات نمایندگان تشکل‌های مردم نهاد، تمرینی برای اجرای این راهبردها در انتخابات پیش رو است، افزود: حضور حداکثری مردم موجب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان برای عدم حضور مردم در انتخابات می‌شود.

۹ نفر از اعضای سازمانهای مردم نهاد نامزد هستند

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی نیز در این نشست گفت: دومین دوره انتخابات نمایندگان تشکل‌های مردم نهاد در شوراهای توسعه و حمایت از تشکل‌های این استان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

محمدامین باقری افزود: مراحل اولیه برگزاری این انتخابات در استان مرکزی انجام شده و فراخوان برگزاری این دوره از انتخابات نمایندگان تشکل‌های مردم نهاد در شوراهای توسعه در ۲ مرحله در روزنامه‌های استان منتشر و در صدا و سیما و رسانه‌های استان نیز اعلام شد.

وی ادامه داد: افرادی که در این انتخابات ثبت‌نام کردند مورد تأیید هیأت‌های اجرایی و نظارت استان مرکزی قرار گرفته‌اند.

۹ نفر از اعضای سازمان‌های مردم نهاد استان مرکزی به عنوان نامزد در انتخابات نمایندگان تشکل‌های مردم نهاد در شوراهای توسعه و حمایت از تشکل‌های استان حضور داشتند.

فرهاد خسروی با ۴۲ رأی، علی قربانی با ۱۴ و محمدحسن محمدی با ۱۳ رأی به ترتیب به عنوان نفر اول، دوم و علی البدل نمایندگان سمن‌ها در شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های استان مرکزی انتخاب شدند.

کد خبر 5945249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha