۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۳۷

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی خبر داد؛

افزایش تعداد دوربین های نظارت تصویری خراسان جنوبی به ۳۵ دستگاه

افزایش تعداد دوربین های نظارت تصویری خراسان جنوبی به ۳۵ دستگاه

بیرجند-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: ۱۸ دوربین نظارت تصویری به سامانه های استان اضافه و به روزرسانی می شود که شامل ۱۴ مورد تعویض و بروزرسانی و ۴ دوربین جدید است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسداله جلال زاده ظهر دوشنبه به خبرنگاران اظهار کرد: پیرو پیگیری های انجام شده با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، ۴ دستگاه دوربین نظارت تصویری به سامانه های هوشمند حمل و نقل جاده ای استان افزوده و تعویض و ارتقاء کیفیت ۱۴ دوربین نیز صورت خواهد گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: با اشاره به اهمیت پایش تصویری محورهای استان خصوصاً در ایام پرترافیک و هنگام بارش ها افزود: این سامانه ها علاوه بر تشخیص ترافیک جاده ای، سوانح، انسداد و تغییرات آب و هوایی را نیز رصد می کنند.

جلال زاده تصریح کرد: دوربین‌های جدید نظارت تصویری در نقاط مهم از جمله گردنه‌ها، نقاط مه‌گیر و نقاط پرحادثه نصب می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی یادآور شد: در حال حاضر ۳۱ دستگاه دوربین نظارت تصویری در محورهای استان فعال بوده که با اضافه شدن دوربین های جدید به ۳۵ دستگاه افزایش می باید.

وی خاطر نشان کرد: تصویر این دوربین ها بر روی اپلیکیشن و سایت ۱۴۱ برای همه هموطنان قابل رویت است و هموطنان میتوانند جهت مدیریت سفر خود از این تصاویر و سایر قابلیت های سامانه ۱۴۱ استفاده نمایند.

کد خبر 5945260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha