۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۴۶

یادواره شهدای دانش آموز مناطق محروم و غزه در بهشهر برگزار شد

یادواره شهدای دانش آموز مناطق محروم و غزه در بهشهر برگزار شد

بهشهر- اولین یادواره شهدای دانش آموز مناطق محروم بهشهر و بزرگداشت شهدای دانش آموز کشور و غزه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، به همت قرارگاه محرومیت زدایی و پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا عصر دوشنبه اولین یادواره شهدای دانش آموز مناطق محروم در روستای کیاسر بهشهر در بخش یانه سر و بزرگداشت ۳۶ هزار شهید دانش آموز کشور و گرامیداشت شهدای غزه برگزار شد.

این مراسم معنوی با حضور مسؤول قرارگاه محرومیت زدایی و پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا، حجت الاسلام رضاپور نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی مازندران، آخوندی بخشدار یانه سر بهشهر، نمایندگانی از آموزش و پرورش و سپاه بهشهر و با حضور دانش آموزان بخش یانه سر بهشهر در روستای کیاسر بهشهر برگزار شد.

رضا سلیمان نژاد مسؤول قرارگاه محرومیت زدایی و پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا، در این یادواره اظهار کرد: همه ما مهمان خان با کرامت شهدا هستیم و یادواره امروز گامی برای حرکت در مسیر شهداست تا مصمم‌تر از گذشته در این راه گام برداریم.

وی افزود: مراسم بزرگداشت نام و یاد شهدا باید ره توشه ما باشد و بتوانیم از این سفره بهره مند شویم.

مسؤول قرارگاه محرومیت زدایی و پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا یادآور شد: باید به این فکر کنیم که چه شد که شهدا در این مسیر قرار گرفته و به جبهه رفتند.

وی گفت: تا زمانی که استعمار و باطل وجود دارد باید مبارزه شود.

سلیمان‌نژاد افزود: غزه مدتی است که درگیر جنگ با اسراییل است و مادامی که ظلم و ستم وجود دارد باید نیروهای آزادی خواه باشند و در برابر ظلم و ستم سردمدار بودند.

به گفته مسوول قرارگاه محرومیت زدایی و پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا، امروز غزه در دفاع از سرزمین و خانواده به صف شد.

حجت الاسلام محمدعلی رضاپور نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: این یادواره ابتکار خوب در این موقعیت حساس است.

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی مازندران یادآور شد: مازندران دارای یکهزار و ۷۰۰ شهید دانش آموز است که بیش از ۱۰ درصد کل شهدای مازندران را تشکیل می‌دهند و باید در راستای عمل به وصیت شهدا و راه و روش شهدا ثابت قدم باشیم.

کد خبر 5945463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha