۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۲۴

فرماندار کرج خبر داد؛

آماده‌باش ستاد مدیریت بحران بخش آسارا

آماده‌باش ستاد مدیریت بحران بخش آسارا

کرج- فرماندار ویژه شهرستان کرج از آماده‌باش ستاد مدیریت بحران بخش آسارا خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه ستاد مدیریت بحران بخش آسارا عصر دوشنبه به ریاست معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج و با حضور بخشدار آسارا، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و اعضای ستاد مدیریت بحران در محل بخشداری برگزار گردید.

یحیی رمضانی، فرماندار ویژه شهرستان کرج در این جلسه ضمن تشکر از اقدامات دستگاه‌ها و سازمان‌های عضو ستاد هماهنگی مدیریت بحران گفت: پیشگیری از بحران و آمادگی برای مقابله با آن از اهمیت خاصی برخوردار است و همه دستگاه‌های خدمات رسان می‌بایست از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی کنند.

وی بر لزوم پیش بینی نقاط اسکان اضطراری در سطح محور و تجهیز پایگاه‌های هلال احمر و اورژانس تاکید کرد.

رمضانی بر نظارت بر ساخت و سازها و تصرفات حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، اجرای عملیات روکش نوار حفاری گاز روستاها و اجرای مانورهای زمستانی را مطرح و خواستار تعامل فی مابین دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان در مواقع بحران شد.

لزوم پاکسازی مسیل‌ها و رودخانه‌ها داخل محدوده روستاها

در ادامه جلسه بخشدار آسارا با اشاره به شرایط جغرافیایی و آب و هوایی بخش و پیش رو بودن موج سرما و بارندگی در روزهای آتی و کاهش محسوس دما از آماده باش کامل مجموعه دهیاری‌ها برای مدیریت بحران احتمالی خبر داد.

سجاد خدری گفت: پاکسازی مسیل‌ها و رودخانه‌ها داخل محدوده روستا، جمع آوری نخاله سطح روستاها و رفع خطر از برخی ساختمان‌ها از اقدامات کاهش خسارت در زمان بحران است که می‌بایست دهیاران به عنوان مدیر بحران روستا مدنظر قرار دهند.

پیگیری و تسهیل در روند اشتراک پذیری مشترکین گاز بخش و پیش بینی ذخیره سوخت گرمایشی اهالی توسط شرکت پخش فرآورده‌های نفتی از دیگر مواردی بود که توسط بخشدار آسارا مورد تاکید قرار گرفت.

کد خبر 5945497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha