۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۲۱:۵۳

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های راهداری سمنان:

دوربین‌های نظارتی راه‌های استان سمنان افزایش یافت

دوربین‌های نظارتی راه‌های استان سمنان افزایش یافت

سمنان- سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از افزایش تعداد دوربین‌های نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مقیمی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی اداره کل راهداری سمنان از افزایش تعداد دوربین‌های نظارت تصویری در جاده‌های استان خبر داد و بیان کرد: نظارت و رصد برخط وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های استان از جمله اهداف طرح تقویت دوربین‌های نظارتی است.

وی با بیان اینکه استفاده از دوربین‌های نظارتی باعث ارائه خدمت‌رسانی بهتر و آسان‌تر در مواقع ضروری به کاربران جاده‌ای می‌شود، افزود: این دوربین‌ها بیشتر در مناطق مهم از جمله گردنه‌ها، نقاط مه‌گیر و دارای شرایط خاص جوی و نقاط پرحادثه تعبیه شده است.

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به اینکه ٢٧ دستگاه دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی استان سمنان فعال است، ابراز کرد: در آینده نزدیک با راه اندازی هشت سامانه نظارت تصویری جدید تعداد کل دوربین‌های نظارت تصویری جاده‌ای استان به ٣۵ دستگاه افزایش خواهد یافت.

مقیمی گفت: جایگزینی و بروز رسانی دوربین‌های نظارت تصویری قدیمی استان نیز در دستور کار قرار دارد که با برنامه ریزی انجام شده طی سال جاری ١۶ دستگاه از دوربین‌های نظارت تصویری جاده‌ای استان با دوربین‌های جدید جایگزین خواهد شد.

وی افزود: با توجه به قابلیت‌های فراوان سامانه ۱۴۱ کاربران جاده‌ای می‌توانند ضمن رصد وضعیت ترافیکی، تغییرات آب و هوایی، انسداد راه‌ها، تصاویر دوربین‌های نظارت تصویری و.... را از طریق نرم افزار و سایت ۱۴۱ مشاهده کنند.

کد خبر 5945601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha