۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۰۸

مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در کرمان:

حوزه علمیه خواهران بی بدیل‌ترین مرکز تعلیم و تربیت دینی است

حوزه علمیه خواهران بی بدیل‌ترین مرکز تعلیم و تربیت دینی است

کرمان- مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران گفت: بی بدیل‌ترین مرکز در عرصه تعلیم و تربیت دینی، حوزه علمیه خواهران و جامعةالزهرا است که باید بیش از پیش نقش آفرینی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل صبح سه شنبه در چهارمین اجلاسیه مدیران و معاونان مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران کشور در کرمان، اظهار داشت: حوزه‌های علمیه خواهران جهت بسط و تحقق هدف بزرگ در افق ۱۴۱۴ تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل با اشاره به اینکه تاریخ تعطیل بردار نیست تصریح کرد: می‌توان ظهور امام زمان (عج) را رقم زد اما آماده کردن ملت‌ها و دولت‌ها از الزامات آن است که حوزه‌های علمیه نقش اول را در این زمینه ایفا می‌کنند.

وی در این اجلاسیه که همزمان با چهارمین سالگرد قمری شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، تصریح کرد: معرفت نفس یکی از رموز موفقیت و تأثیرگذاری حاج قاسم سلیمانی است.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل با اشاره بر اینکه عدالت و عدالت خواهی گمشده نسل کنونی است ادامه داد: آیا شهید سلیمانی یک استثنا در تاریخ است که عبد خالص خدا بوده و پرچم عدالت‌خواهی را به اهتزاز در آورد.

مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه نقش حوزه‌های علمیه در پرورش شهید سلیمانی‌ها بی‌بدیل است خاطرنشان کرد: با توجه به متقارن بودن زمان قمری شهادت حاج قاسم سلیمانی، استان کرمان جهت میزبانی اجلاسیه انتخاب شده است.

کد خبر 5946090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha