۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۳۹

سردار منتظرالمهدی تاکید کرد:

پیشگیری و آموزش تنها راه جلوگیری از آسیب اعتیاد

پیشگیری و آموزش تنها راه جلوگیری از آسیب اعتیاد

معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا، در بازدید از نمایشگاه یاریگران زندگی، گفت: تنها راه جلوگیری از آسیب اعتیاد، پیشگیری و آموزش است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سعید منتظر المهدی، روز سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ از نمایشگاه یاریگران زندگی در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازدید کرد.

سخنگو و معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا، در حاشیه بازدید از نمایشگاه یاریگران زندگی درباره افزایش تولید موادمخدر در کشور افغانستان، گفت: خوشبختانه در سایه جلساتی که مرزبانان ما و پلیس اینترپل با همتایان افغانستانی داشته اند، تعامل خوبی برای مقابله با قاچاق موادمخدر داریم.

وی افزود: پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا به جز مأموریت اصلی خود در مقابله با سوداگران از مرکز تا مرزها، در حوزه پیشگیری نیز وارد شده و با حضور در مراکز آموزشی، از طریق آموزش چهره به چهره وظیفه خود را انجام می‌دهد.

سردار منتظرالمهدی بیان داشت: هفته و ماهی نیست که درگیری نداشته باشیم و شهید ندهیم که این نشان از عزم جدی پلیس برای مقابله با قاچاق موادمخدر است و تمامی قاچاقچیان بدانند که پلیس لحظه‌ای آنها را رها نخواهد کرد.

وی با عنوان این مطلب که شاهد افزایش حمله بی‌پروای قاچاقچیان با عوامل انتظامی هستیم، به افزایش شمار شهدای مرزبانی و پلیس انتظامی در مقابله با قاچاق موادمخدر اشاره کرد و گفت: متأسفانه شاهد افزایش حمله بی‌مهابای قاچاقچیان به نیروهای انتظامی هستیم.

سخنگوی فراجا بر پیشگیری از دوران کودکی تاکید و تصریح کرد: بزرگ‌ترین بستر تربیتی، خانواده است و ما شاهدیم که فرزندان والدین شاغل، در برابر با آسیب‌های متعدد و متنوعی قرار دارند که بازگشت از آن بسیار سخت است.

وی، عامل اصلی این مسئله را فقر آموزشی عنوان کرد و گفت: تنها راه جلوگیری از آسیب اعتیاد، پیشگیری است که در بستر آموزش و پرورش امکان‌پذیر است.

کد خبر 5946193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha