۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۴۰

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر همدان اظهار کرد؛

ضرورت تعیین تکلیف مدیریت شرکت‌های سیمان و مسکن سازان شهرداری

ضرورت تعیین تکلیف مدیریت شرکت‌های سیمان و مسکن سازان شهرداری

همدان- رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر همدان از عدم تعیین تکلیف شهرداری در مدیریت شرکت‌های سیمان و مسکن سازان انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر کاوسی‌امید در جلسه کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای شهر افزود: شهرداری در بکارگیری مدیر عاملان شرکت سیمان و مسکن سازان نامطلوب عمل کرده است.

کاوسی‌امید با بیان اینکه انتصابات از اختیارات شهردار است، اضافه کرد: برآیند همین اختیارات متوجه اعضای شورا است و بر همین اساس مردم عملکرد اعضای شورا را ارزیابی می‌کنند.

وی با بیان اینکه شرکت سیمان شهرداری همدان ظرفیت خوب و گنج پنهان مدیریت شهری برای ایجاد درآمدهای پایدار است، اضافه کرد: گلایه و انتقاد ما بر این است که چرا باید شرکت‌های مسکن سازان و سیمان شهرداری با این ظرفیت و سرمایه خوب در بلاتکلیفی و بدون مدیرعامل بماند، آیا این نابودی سرمایه و بیت المال نیست؟

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر همدان در پایان سخنانش خواستار ضرورت حمایت و تعیین تکلیف کارخانه سیمان و شرکت مسکن سازان شهرداری شد و اظهار کرد: راه اندازی این دو واحد ضمن درآمد زایی می‌تواند اشتغال زایی بالایی را به دنبال داشته باشد.

کد خبر 5946492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha