۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۵۰

سردار شاهوار پور:

گروه‌های جهادی در حال تخلیه آب از منازل مردم هستند

گروه‌های جهادی در حال تخلیه آب از منازل مردم هستند

اهواز- فرمانده سپاه خوزستان گفت: در این استان پس از بارندگی گسترده، گروه‌های جهادی به صورت داوطلبانه و منظم وارد کار شدند و اکنون در حال تخلیه آب از منازل هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن شاهوارپور ظهر امروز سه‌شنبه در نشست با گروه‌های جهادی به منظور بررسی آخرین وضعیت اقدامات صورت گرفته از سوی این افراد برای تخلیه آب از منازل و معابر استان خوزستان تاکید کرد: در هر صورت باید ملاحظه مردم را در نظر گرفت و تخلیه آب از منازل در اولویت باشد.

وی افزود: در مناطق شمالی کشور بارش برف وسیع موجب مسدود شدن راه‌ها می‌شود و در جنوب بارندگی سیل‌آسا مشکلاتی را برای مردم ایجاد می‌کند که این به دلیل تنوع و تفاوت رفتار طبیعت است.

سردار شاهوار پور بیان کرد: در خوزستان پس از بارندگی گسترده، گروه‌های جهادی به صورت داوطلبانه و منظم وارد کار شدند و اکنون در حال تخلیه آب از منازل هستند.

وی یادآور شد: دستگاه‌های دولتی در حال انجام کار هستند و گروه‌های جهادی پا به پای دولت در حال تلاش برای خدمت به مردم هستند.

سردار سرتیپ شاهوار پور تاکید کرد: تا پایان فصل زمستان بارندگی‌های سیلابی در پیش است و باید برای وضعیت سخت خود را آماده کنیم.

کد خبر 5946530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha