۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۳۳

استاندار قم عنوان کرد؛

انتقاد ازضعف برخی روابط عمومی ها و مدیران در پاسخگویی به رسانه ها

انتقاد ازضعف برخی روابط عمومی ها و مدیران در پاسخگویی به رسانه ها

قم- استاندار قم از عملکرد برخی روابط عمومی ها و مدیران دستگاه های اجرایی در پاسخ به رسانه ها انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد آقامیری عصر سه شنبه در جلسه شورای اداری استان قم اظهار داشت: نمایشگاه روایت پیشرفت به همت مرکز ارتباطات دولت و روحانیت در روزهای گذشته در قم برپا شد که دستاوردهای دولت طی دو سال اخیر را به نمایش گذاشت.

استاندار قم افزود: امیدواریم این نمایشگاه در استان های مختلف نیز برپا شود و این آمادگی وجود دارد تا این نمایشگاه در محل استانداری قم نیز برپا شود.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به موضوع فرهنگ در استان قم گفت: از ابتدای کار در استان قم به این عرصه ورود کردیم و انتظار می رود دستگاه های مختلف در این عرصه همراهی داشته باشند و در برنامه پیوست فرهنگی مورد توجه باشد که البته تاکنون در عرصه جهاد فرهنگی، دستگاه ها رویکرد مناسبی نداشته اند.

آقامیری افزود: مسئولین استان باید در عرصه خدمت رسانی به صورت جهادی در میدان حضور داشته باشند و با این روحیه به حل مشکلات مردم اهتمام داشته باشند.

وی با تاکید بر امر ملاقات های مردمی گفت: مدیران باید زمینه ارتباط با مردم را بدون وقت قبلی فراهم کنند و مسئولانی که در امر پاسخگویی به نیازهای مردمی بی توجه هستند باید خداحافظی کنند و تکریم ارباب رجوع باید در اولویت کارها باشد.

استاندار قم ادامه داد: مدیران استان باید از میزهای خود فاصله گرفته و بیشترین وقت خود را در راستای حل مشکلات مردم صرف کنند و دستگاه های حمایتی نیز باید در جهت حل مشکلات نیازمندان اهتمام لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در قم گفت: این امر از رویکردهای اصلی دولت در سطح ملی و استان قم است و دستگاه های متولی باید تلاش شبانه روزی در این عرصه حضور داشته باشند.

آقامیری گفت: جلسه شورای عالی مسکن هر هفته در استان قم باید برگزار شود و مدیریت استان در این زمینه اهتمام ویژه ای دارد.

وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی در جهت اجرای مصوبات سفر رییس جمهور به استان باید با جدیت ورود کنند گفت: مشکلات قانونی در مسیر اجرای مصوبات باید با هماهنگی استانداری مورد پیگیری قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در استان قم ابراز داشت: روابط عمومی برخی از دستگاه های استان قم ضعف های دارند که اقدامات صورت گرفته به درستی تبیین نمی شود و رهبر معظم انقلاب نیز در دیدار با هیات دولت به این موضوع اشاره کردند.

آقامیری با انتقاد از عملکرد برخی مدیران نسبت به عدم پاسخگویی به رسانه ها گفت: رسانه ها تنها بستری هستند که از این طریق می توان اقدامات صورت گرفته را به مردم اطلاع رسانی کنند.

کد خبر 5946560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha