۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۵۹

معاون استاندار آذربایجان‌غربی:

زمینه جلوگیری از بازگشت اعتیاد دوباره بهبودیافتگان فراهم شود

زمینه جلوگیری از بازگشت اعتیاد دوباره بهبودیافتگان فراهم شود

ارومیه - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: زمینه ای در جامعه فراهم شود تا بهبود یافتگان اعتیاد پس از ورود به جامعه، مورد حمایت قرار گرفته و از اعتیاد دوباره آنان جلوگیری شود

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا ابراهیمی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه شورای اجتماعی آذربایجان غربی افزود: در حوزه مبارزه با اعتیاد، کمپ‌ها زمانی پاسخگو خواهند بود که برای زمان پس از کمپ نیز برنامه ریزی شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از افرادی که مدتی در کمپ بودند، پس از بازگشت به جامعه به دلیل بی توجهی به آنان، دوباره به همان نقطه اول بازگشته‌اند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی افزود: یکی از برنامه‌هایی که مورد توجه و در دستور کار، موضوع صیانت از فرد بهبود یافته بعد از ترک اعتیاد و خروج از کمپ است.

ابراهیمی همچنین اضافه کرد: در کمپ‌های ترک اعتیاد، دوره‌های کارآموزی و کارورزی و همچنین یاریگران زندگی تشکیل می‌شود تا برای زمان پس از خروج از کمپ افراد بهبود یافته برنامه داشته و این افراد به آغوش خانواده بازگردند.

وی با تاکید بر رعایت حقوق بهبودیافتگان در جامعه، گفت: کمپ‌های موجود هدفشان حل مشکلات بوده و بنا داریم همدیگر را یاری کرده و در این حوزه ورود مؤثری داشته باشیم.

کد خبر 5946577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha