۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۶

استاندار سمنان:

اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان در استان سمنان پیگیری می شود

اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان در استان سمنان پیگیری می شود

سمنان- استاندار سمنان با اشاره به ضرورت بهره گیری از ظرفیت بسیج در بخش‌های مختلف مانند بسیج حقوق دانان، گفت: در این راستا اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان در استان پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر چهارشنبه در جمع بسیجیان استان سمنان به میزبانی استانداری، ضمن اشاره به ضرورت بهره‌گیری از توانمندی‌های بسیج در بخش‌های مختلف، تاکید کرد: طرح هر مسجد یک حقوقدان با محوریت بسیج حقوق دانان و وکلا با هدف کمک و ارائه مشاوره به مردم پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه توجه به امور فرهنگی در حوزه دانش آموزی از دیگر مباحثی است که با همت بسیجیان می‌توان آن را در استان سمنان اجرایی کرد، گفت: تقویت اقدامات ارزنده مکتب سفید پوشان در ایام اربعین حسینی از دیگر راهبردهای ما است.

استاندار سمنان از تقویت ارتباط اولیا و مربیان مدارس و مدیریت در مصرف بهینه آب به عنوان دیگر شاخه‌هایی یاد کرد که می‌توان از ظرفیت بسیجیان استفاده کرد و افزود: این دست طرح‌ها برای اجرایی شدن در استان مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

هاشمی با بیان اینکه با بهره‌گیری از ظرفیت غنی و ارزشمند بسیج می‌توان در مسیر دست یابی به قله موفقیت و پیروزی، از پیچ‌های سخت به سلامت عبور کرد، گفت: بسیج در حال حاضر تنها متعلق به نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست، این فرهنگ امروز فراتر از مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی انتشار یافته است.

وی افزود: در تمامی حوزه‌ها اعم از مباحث اقتصادی، عمرانی، بهداشتی، علمی، نظامی، سیاسی و فرهنگی که تفکر فرهنگ بسیج و بسیجی حاکم شد، موفقیت و دستیابی به نتیجه ارزشمند و مطلوب به سادگی محقق گردید.

استاندار سمنان ادامه داد: آشنایی آحاد اقشار جامعه با فرهنگ بسیج و بسیجی امری ضروری است، اهمیت دادن به بسیج دانش آموزی و دانشجویی از دیگر مواردی است که می‌تواند در راستای آشنایی با فرهنگ بسیج، مؤثر باشد

کد خبر 5947132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha