۱ آذر ۱۴۰۲، ۲۰:۲۵

مهدی پور مطرح کرد؛

آگاهی ملت‌ها از جنایات رژیم صهیونیستی با فضای مجازی

آگاهی ملت‌ها از جنایات رژیم صهیونیستی با فضای مجازی

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد گفت: اگر فضای مجازی نبود این شناخت از جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل در جهان به وجود نمی‌آمد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرشاد مهدی‌پور در اختتامیه پنجمین دوره جشنواره رسانه‌های دانش‌آموزی که به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان برگزار شده بود؛ گفت: من هم در مدرسه عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی بودم تنها تشکلی که در مدرسه عضو آن بودم اتحادیه انجمن‌های اسلامی بود. برای من اتحادیه محل زایش کار سازمانی و ارتباط گیری بود. در اتحادیه یاد گرفتم که چگونه باید کار کرد و دیدم یادگیری یک کار مداوم و دائمی است.

مهدی پور افزود: خوشحالم که پس از این نسل، نسل خوب متعهد و اخلاق مداری جایگزین ماست. شما دانش آموزان دهه هشتادی هستید. دهه هشتادی‌ها به شهرتی در جامعه رسیده‌اند.

معاون وزیر ارشاد گفت: در زمانی که عضو اتحادیه بودم با خودم فکر نمی‌کردم که ۳۰ سال بعد در کجا هستیم. کسی به ما، دهه پنجاهی یا دهه شصتی نمی‌گفت. با اینکه به ما می‌گفتند که شور و شر داریم اما در میان ما کتاب خواندن یک فضیلت و کتابخانه یک معبد بود

مهدی پور با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی ما مبتنی بر کتاب بود و آموزش نسل ما از طریق کتاب صورت گرفت گفت: دهه هشتادی‌ها در فضای مجازی زیست می‌کنند این فضای مجازی ویژگی‌هایی دارد که یکی از آن در دسترس بودن همیشگی آن است. ویژگی دیگر فضای مجازی امکانات وسیعی است که در اختیار ما قرار می‌دهد. ویژگی دیگر فضای مجازی این است که به ما هویت‌های متعدد می‌دهد و به ما این امکان را می‌دهد که با هویت‌های مختلف در فضای مجازی فعال باشیم.

وی با اشاره به حوادث غزه گفت: ان‌شاءالله آتش بس برقرار می‌شود و همگان ضربه فنی شدن اسرائیل را خواهند دید. اگر فضای مجازی نبود این شناخت از رژیم اشغالگر اسرائیل به وجود نمی‌آمد. پس این فضای مجازی آگاهی بخش است به قول سردار سلیمانی در تهدیدها فرصت‌هایی وجود دارد که در خود فرصت‌ها وجود ندارد.

مهدی پور گفت: آنچه که برای ملت ما ضروری است؛ آگاهی شما نوجوانان است که بدانید در کجای جهان ایستاده‌اید. ما این تجربه را در زمان دانش آموزی داشتیم که درک کنیم انقلاب اسلامی ما ممکن است آسیب ببیند؛ امروز هم فشارها و خطرات وجود دارد که شما نسل جدید از این ایران محافظت می‌کنید.

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد گفت: دوستانمان در اتحادیه دوره‌های خوبی برای آموزش رسانه در نظر گرفتند. رویداد رسانش از همین دوره‌هاست که به ما این فرصت را می‌دهد که با رسانه بهتر ارتباط داشته باشیم و با رسانه بهتر کار کنیم. اگر رسانش در آشنایی دانش آموزان با رسانه عملکرد مناسبی داشته باشد؛ نسل جدید در فضای مجازی موفق خواهد بود.

مهدی پور افزود: این آمادگی را داریم که در دوره‌های آموزشی رسانش همکاری لازم را با اتحادیه داشته باشیم و تجارب خود را در این زمینه در اختیار دانش آموزان علاقمند به فیلمسازی، فیلمنامه نویسی و رسانه قرار دهیم.

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد ابراز امیدواری کرد دوره‌های رسانش هر سال پرشکوه‌تر و موفق‌تر از دوره‌های گذشته باشد.

کد خبر 5947586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • زهره GB ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
      1 0
      اللهم عجل لولیک الفرج....
    • سید حبیب IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
      1 0
      چرا تیک تاک برای کشور ما فیلتر هست ؟ مگر این یک نرم افزار چینی نیست؟ چرا رایزنی نمی کنید که برای کشور ما رفع فیلتر بشه که بتونیم از طریق آن پیام خود را بدون سانسورهای توییتر و اینستاگرام و تلگرام به مردم جهان برسانیم ؟