۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۵

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

بسیج ظلم ستیز و استکبار ستیز است

بسیج ظلم ستیز و استکبار ستیز است

زاهدان- فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، گفت: بسیج ظلم ستیز و استکبار ستیز است و دفاع از مظلوم را همواره در فکر و ذهن خود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی صبح امروز پنج شنبه در اولین یادواره شهید مولوی «عبدالواحد ریگی» که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در روستای سنگان کوکناک شهرستان تفتان برگزار شد، افزود: شهید مولوی عبدالواحد ریگی انسان شریفی بود که یک عمر در خدمت مردم بود؛ این شهید بزرگوار هر چه در توان داشت برای خدمت به مردم به گرفته بود.

وی ادامه داد: نیت این شهید عزیز الهی و قربتا الی الله بود؛ پیوسته به یاد خدا بود و برای خدا و رضایت او قدم بر می‌داشت. انسانی با این شرافت قطعاً پیش از هرچیزی خدا را شناخته و عاشق خدا شده و خدا نیز او را برگزید و توفیق شهادت را به او عطا کرد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در ادامه با اشاره به آیات قرآن کریم، افزود: شهدا مسرور و شاد هستند و در نزد خدا روزی می‌خورند، آنان اندوهگین نیستند و زندگی شادی دارند.

شفائی تاکید کرد: هر ملتی که اعتقاد به شهادت داشته باشد، ظلم را نپذیرفته و تابع آن نشده، فراز و فرود تاریخ اسلام نشان می‌دهد که هر زمان مسلمانان به فرهنگ شهادت اعتقاد بیشتر داشتند موفقیت‌های بیشتری را کسب کرده‌اند.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: تشکیل شجره طیبه بسیج، نتیجه نگاه بلند و تیزهوشی امام راحل (ره) بود، بسیج از روز اول پیدایش خود توفیقات بسیار زیادی برای ما به ارمغان آورد.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمنان نیز از همان ابتدای پیدایش این شجره طیبه به دنبال تضعیف و ضربه زدن به آن بودند، تصریح کرد: بسیج ظلم ستیز و استکبار ستیز است که دفاع از مظلوم را همواره در فکر و ذهن خود دارد؛ بسیج در یک نهاد یا سازمان محبوس نمی‌شود، بسیج جهان شمول بوده و در جای جای این نظام اسلامی جریان دارد.

وی در ادامه گفت: در هر عرصه‌ای که نگاه مسئولین ما با تفکر بسیج همراه بوده، ما به قله‌های هدف رسیده یا نزدیک آن شده‌ایم، ما باید تفکر بسیج را در حوزه‌های مختلف از جمله علمی، فرهنگی، سیاسی و غیره نهادینه کنیم.

فرمانده سپاه سلمان در پایان خاطرنشان کرد: دشمن امروز فرهنگ، اعتقادات و وحدت و انسجام ما را نشان گرفته و در چنین شرایطی نسخه شفا بخش در مقابله با برنامه‌های دشمن تفکر بسیج است.

کد خبر 5947867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha