۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۶

تا پایان سال ۱۴۰۲ صورت می‌گیرد؛

بهره‌برداری از سه سایت تلفن همراه در شهرستان فلارد

بهره‌برداری از سه سایت تلفن همراه در شهرستان فلارد

شهرکرد_مدیرعامل شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری گفت: تکمیل و بهره‌برداری از سه سایت تلفن همراه دیگر تا پایان سال در شهرستان فلارد در دستورکار است.

به گزارش خبرنگار مهر، هومن محمودی صبح پنجشنبه در شورای اداری شهرستان فلارد، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۹ سایت تلفن همراه در شهرستان فلارد وجود دارد که همه آن‌ها مجهز به اینترنت پرسرعت هستند.

وی افزود: تکمیل و بهره‌برداری از سه سایت تلفن همراه دیگر تا پایان سال در شهرستان فلارد در دستورکار است.

مدیرعامل شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ۶ هزار تلفن ثابت در شهرستان فلارد فعال هستند که همگی آنان ظرفیت اینترنت دارند و تا این لحظه ۲ هزار و ۵۰۰ خط تلفن ثابت به متقاضیان واگذار شده است.

محمودی عنوان کرد: تا پایان خردادماه سال ۱۴۰۳، اجرای فیبر نوری در شهر مالخلیفه تکمیل می‌شود، با اجرای این طرح تلفن‌های ثابت قدیم جمع‌آوری شده و از فیبر نوری به عنوان آخرین تکنولوژی و فناوری روز استفاده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مشکل نصب دکل تلفن همراه در شهرستان فلارد حل شده و مراحل نصب آن از روز شنبه اجرایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در حال حاضر همه روستاهای شهرستان فلارد به فیبر نوری متصل است اما برنامه‌ریزی شده تا در شهرها نیز همه منازل به این تکنولوژی مجهز شود.

محمودی با اشاره به وجود برخی نقاط کور تلفن همراه در شهرستان فلارد، بیان کرد: برای رفع این مشکل سه سایت تلفن پیش‌بینی شده است که اجرای آن به زودی انجام می‌شود.

کد خبر 5947893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha