۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۳

فرماندار سمنان:

۵ نامزد انتخابات خبرگان رهبری در سمنان نام نویسی کردند

۵ نامزد انتخابات خبرگان رهبری در سمنان نام نویسی کردند

سمنان- فرماندار سمنان گفت: پنج نفر برای نامزدی انتخابات خبرگان رهبری در سمنان نام نویسی کردند که یک نفر آنها سابقه نمایندگی این مجلس را در کارنامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بهرامی ظهر پنجشنبه در نشست ستاد انتخابات استان سمنان با حضور رئیس ستاد انتخابات کشور به میزبانی استانداری سمنان بیان کرد: پنج نفر برای انتخابات خبرگان رهبری در استان نام نویسی کردند که یک نفر از آنها سابقه عضویت در این مجلس را در کارنامه دارد.

وی با بیان اینکه استقبال نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز در حوزه انتخابیه سمنان بسیار خوب بوده است، افزود: ۸۴ درصد از کسانی که برای نامزدی انتخابات در حوزه انتخابیه سمنان نام نویسی کردند، تائید صلاحیت شدند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان سمنان با بیان اینکه نشست‌های توجیهی و آموزشی خوبی در شهرستان برای برگزاری انتخابات پرشور برگزار شده است، گفت: ۱۸ جلسه هیأت اجرایی تشکیل و روند بررسی صلاحیت‌ها و جلسات آسیب شناسی در راستای احصاء مشکلات نیز برگزار شد.

بهرامی از ایجاد کمیته‌های مختلف در مجموعه ستاد انتخابات شهرستان سمنان خبر داد و ابراز کرد: کمیته جوانان و رأی اولی‌ها در کنار کمیته پژوهش و برنامه ریزی از جمله کمیته‌هایی است که علاوه بر کمیته‌های مصوب در مجموعه ستاد انتخابات شهرستان سمنان راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه کمیته فرهنگی نیز در کنار دو کمیته مذکور در شهرستان سمنان ایجاد شده است، گفت: این سه کمیته علاوه بر کمیته‌های موجود در ستاد انتخابات شهرستان تشکیل و موضوع مشارکت و برگزاری انتخابات پرشور را دنبال می‌کنند.

کد خبر 5947942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha