۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۵

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه:

مراکز فرهنگی و هنری کرمانشاه تقویت می‌شوند

مراکز فرهنگی و هنری کرمانشاه تقویت می‌شوند

کرمانشاه- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: مراکز فرهنگی و هنری کرمانشاه تقویت می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی شعبانی ظهر پنجشنبه با همراهی حمید خسروی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی با حضور در حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه ضمن دیدار با رئیس و کارشناسان این نهاد در جریانِ روند برنامه‌ها، اقدامات و تولیدات صورت گرفته و فعالیت‌های عمرانی پیش روی این نهاد قرار گرفت.

شعبانی در این دیدار به توانایی‌ها و استعدادهای هنری در استان و همچنین وجود افراد هنردوست و هنرمند اشاره کرد و بر لزوم تقویت مراکز فرهنگی، هنری کرمانشاه، تاکید نمود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه حضور در دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری از اقدامات صورت گرفته در زمینه چاپ و نشر کتاب‌های حوزه دفاع مقدس، از مهناز فتاحی نویسنده کتاب‌های «فرنگیس» و «پناهگاه بی‌پناه» قدردانی کرد.

افشین آزادی رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه نیز در این دیدار گزارشی از روند تولیدات و برنامه‌های این نهاد و همچنین چالش‌ها و مشکلات پیش روی هنرمندان در حوزه هنری ارائه کرد.

بازدید از تماشاخانه استاد داریوش گراوندی، کارگاه سفال و کاشی‌گری، آرشیو تولیدات تجسمی، کارگاه خوشنویسی، کتاب‌شهر، مشاهده تولیدات تصویری و آثار تازه منتشرشده از دیگر برنامه‌های این دیدار بود.

کد خبر 5948098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha