۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۷

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

۴۳ سالن ورزشی نیمه کاره در مازندران وجود دارد

 ۴۳ سالن ورزشی نیمه کاره در مازندران وجود دارد

جویبار- مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تکمیل سالن ورزشی پنج هزار نفره جویبار را اولویت اصلی بیان کرد و گفت: در استان ۴۳ سالن ورزش نیمه کاره وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رجبی عصر پنجشنبه در مراسم هم‌اندیشی و تجلیل از ورزشکاران ادوار مختلف و پیشکسوتان در شهرستان جویبار اظهار داشت: ما در مازندران ۱۲۵۰ شهید ورزشکار داریم. بیش از یک پنجم شهدای ورزشکار کشور برای مازندران است.

رجبی از محکوم کردن رژیم صهیونسیتی توسط ورزشکاران مازندرانی گفت و بیان داشت: ۲۲ ورزشکار ما در مقابل رژیم اشغالگر اسرائیل مبارزه نکردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران تاکید داشت: اینجا جویبار مهد شهدا است. شهدای ورزشکار شاخص ایران در این شهرستان حضور دارند.

رجبی با بیان اینکه نیازمند کمک و حمایت شما در بحث زیرساخت‌های ورزشی مازندران هستیم، افزود: ما ۴۳ سالن نیمه کاره داریم که تقریباً با ۹۱ میلیارد اعتبار تکمیل خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران خواستار توجه ویژه جهت تکمیل سالن ۵ هزار نفره این شهرستان شد و بیان داشت: تکمیل سالن ۵ هزار نفره جویبار به افزایش استعدادها و قهرمانان و معرفی آنها به ورزش کشور کمک شایانی خواهد کرد که نیازمند حمایت‌های ویژه هستیم.

کد خبر 5948129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha