۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۲۲

استاندار یزد خواستار شد؛

قرارگاه خاتم‌الانبیا در ۳ ابرپروژه یزد مشارکت کند

قرارگاه خاتم‌الانبیا در ۳ ابرپروژه یزد مشارکت کند

یزد- استاندار یزد خواستار مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در سه ابرپروژه یزد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهران فاطمی روز پنجشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی الزهرا(س)، اظهار کرد: سپاه و بسیج در استان یزد طلایه‌دار جهاد تبیین، جهاد امیدآفرینی و خدمت‌رسانی هستند، یکی از خدماتی که توسط سپاه الغدیر یزد در حال انجام است، همین شروع عملیات اجرایی بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی الزهرا(س) است.

وی عنوان کرد: در استان یزد سه ابرپروژه وجود دارد که درخواست داریم در صورت صلاحدید قرارگاه خاتم‌الانبیا در این سه پروژه نیز فعالانه حضور پیدا کند.

فاطمی بیان کرد: خط دوم انتقال آب به یزد یکی از این سه ابرپروژه است که دستور مقام معظم رهبری و مصوبه سفر ایشان به استان یزد است که ۱۵ سال بر روی زمین مانده و درخواست داریم بر اجرای این پروژه تأکید شود.

وی افزود: برای ابرپروژه راه آهن یزد - اقلید تاکنون نزدیک ۱۴ هزار میلیاد تومان هزینه شده است و با رقم ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیارد تومان می‌توان این پروژه را تا دهه فجر به نتیجه رساند.

استاندار یزد عنوان کرد: یزد تنها استانی است که زمین‌های همه پروژه‌های نهضت ملی مسکن دولت فعلی در آن ویلایی است بنابراین درخواست داریم که قرارگاه خاتم‌الانبیا در زمینه عملیات زیرساخت و ساخت پردیس زندگی که در مجاورت همین منطقه است نقش‌آفرین باشد.

کد خبر 5948212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha