۲ آذر ۱۴۰۲، ۲۱:۰۱

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

موضوع انتخابات نباید با مسائل اقتصادی و معشیتی گره زده شود

موضوع انتخابات نباید با مسائل اقتصادی و معشیتی گره زده شود

گرگان-فرمانده سپاه نینواگلستان گفت:با توجه به توطئه های دشمنان انقلاب انتخابات امسال باید پرشورتر ازسال های قبل برگزار شود و نباید شرکت در انتخابات را با مسائل اقتصادی و معشیتی گره زد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ملک شاهکویی عصر پنجشنبه در اجتماع دختران حاج قاسم شهرستان مینودشت اظهار کرد: تشکیل بسیج یکی از معجزات امام (ره) بود.

وی با اشاره به اینکه در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی مادران این سرزمین نقش آفرینی کردند و همراهی آنها باعث شد تا افتخارات بزرگی نصیب این آب و خاک شود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: اگر چه مادران زحماتی زیادی برای به ثمر نشستن فرزندان خود را متحول شدند برای دفاع و حفظ این آب و خاک فرزندان خود را تقدیم انقلاب کردند.

وی ادامه داد: اگر همراهی زنان، مادران، همسران و فرزندان نبود مکن بود انقلاب اسلامی به پیروزی نمی‌رسید.

ملک شاهکویی با اشاره به فتنه‌های دشمن در دوران مختلف انقلاب اسلامی اظهار کرد: اگر بخواهیم این فتنه‌ها را تشریح و مشابه‌سازی کنیم، آنچه مقام معظم رهبری در دوره‌های مختلف با آن روبه‌رو شدند، با آنچه در عهد امیرالمومنین (ع) پیش آمد، بسیار شباهت دارد.

وی با بیان اینکه همه ی این دشمنی‌ها با انقلاب اسلامی بخاطر اصل اسلام است، خاطرنشان کرد: با توجه به گذشت عمر چهل سال از انقلاب، دشمن برای هر روز این چهل سال برنامه داشت تا انقلاب جمهوری اسلامی ایران را نابود کند اما به برکت خون شهدا انقلاب همچنان پابرجاست.

فرمانده سپاه نینوا در پایان اشاره‌ای هم به برگزاری انتخابات داشت و گفت: با توجه به توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی انتخابات امسال باید پرشور تر از سال‌های دیگر برگزار شود و باید توجه داشته باشیم این یک عمل صالح است و نباید شرکت در انتخابات را با مسائل اقتصادی و معیشت گره زد.

کد خبر 5948263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha