۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۴

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه:

طوفان الاقصی بزرگترین ضربه را به ارتش صهیونیستی وارد کرد

طوفان الاقصی بزرگترین ضربه را به ارتش صهیونیستی وارد کرد

شاهرود- معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه طوفان الاقصی بزرگترین ضربه را به ارتش صهیونیستی وارد کرد، گفت: مقاومت فلسطین به بسیج اقتدا کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سعید فرجیان‌زاده پیش از ظهر جمعه در گردهمایی بزرگ بسیجیان شاهرود در خیابان ۲۲ بهمن ضمن اشاره به مقاومت مردم فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: مقاومت فلسطین به بسیج و فرهنگ بسیجی، اقتدا کرده است.

وی با بیان اینکه طوفان الاقصی بزرگترین ضربه را به رژیم صهیونیستی با آن همه ادعا و تجهیزات وارد کرده است، افزود: مبارزان فلسطینی با الهام گرفتن از اندیشه بسیج در برابر اسرائیل ایستادگی کرده‌اند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به وعده پیروزی از سوی خداوند برای کسانی که اهل مقاومت هستند، گفت: حماسه بزرگ طوفان الاقصی نشان داد که اسرائیل تا چه اندازه در برابر مقاومت، متزلزل است.

فرجیان زاده با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) در خصوص بسیج و به کار بردن عباراتی مانند بسیج مستضعفین عالم و مدرسه عشق، تاکید کرد: تفکر بسیجی به جغرافیای ایران اسلامی محدود نمی‌شود و این در تفکر بلند مرتبه امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیج در تمام این چهار دهه همواره در خط مقدم حماسه سازی بوده است، تاکید کرد: بسیج در هر عرصه‌ای از انقلاب و دفاع مقدس تا سازندگی، کارهای جهادی، محرومیت زدایی، کرونا و دفاع از سلامت و امنیت مردم ورود کرد، حماسه سازی را به منصه ظهور رساند.

کد خبر 5948624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha