۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۷

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

اقتدار ایران اسلامی برگرفته از تفکر بسیجی است

اقتدار ایران اسلامی برگرفته از تفکر بسیجی است

اراک- فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت:اقتدار ایران اسلامی برگرفته از تفکر بسیجی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» پیش از ظهر جمعه در اجتماع بزرگ بسیجیان اراک گفت: امام (ره) بسیج را لشکر مخلص خدا و شامل بندگانی می‌داند که از جان و مال خود گذشتند و چیزی جز خداوند را ندیدند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: بسیج همواره در عرصه‌های مختلف سازندگی و آبادانی کشور حضور فعال داشته و همین حضور موجب حیات طیبه در متن جامعه اسلامی شده است.

سردار کریمی ادامه داد: بسیج با بصیرت و با بهره گیری از رهنمودهای امامین انقلاب ترفندهای دشمنان را شناخته و موفق به خنثی سازی آنها شده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: در گذشته تصور بر این بود اگر کشوری بخواهد پیشرفت کند و سرنوشت خود را تغییر دهد باید وابسته به یکی از امپراتوری‌های شرق و غرب وابسته باشد، اما ایران اسلام برخلاف این باور بودن هیچ وابستگی و تنها با ایمان به خدا توانست در جهان سرآمد باشد.

سردار کریمی ادامه داد: امام خمینی با توکل بر خدا و بسیج مردم توانست حکومت را تشکیل دهد و دهان یاوه گویان را که تشکیل حکومت اسلام را اتفاقی می‌دانستند، بستند.

وی مردم را سرمایه اجتماعی هر نظامی دانست و گفت: امت در کنار امام کارساز است و باید اذعان داشت که با وجود امت می‌توان انقلاب را حفظ کرد.


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: ما همراه همه مظلومان دنیا هستیم اما در ارتباط با حوادث غزه این خود مردم هستند که در برابر دشمن برای حفظ کیان خود ایستاده اند و بدون شک براساس وعده الهی پیروزی حتمی با مردم غزه است.

سردار کریمی با بیان اینکه در عملیات طوفان‌الاقصی قریب به دو هزار رزمنده حماس حضور داشتند، گفت: این رزمندگان مسلح به سلاح ایمان بودند که باعث ترس دشمن شود و به طور حتم اگر مسلح به سلاح ایمان شویم، هیچ دشمنی توان مقابله را نخواهد داشت.

کد خبر 5948637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha