۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۲

جانشین سازمان بسیج مستضعفین:

اقتدار امروز کشور حاصل روحیه بسیجی جوانان این مرز و بوم است

اقتدار امروز کشور حاصل روحیه بسیجی جوانان این مرز و بوم است

قم- جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: اقتدار امروز کشور و دستاوردها و موفقیت هایی که در عرصه های مختلف حاصل می شود مدیون روحیه بسیجی، اخلاص و ایمان جوانان این مرز و بوم است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید قاسم قریشی ظهر جمعه در همایش اقتدار بسیجیان سپاه استان قم که در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: رزمندگان استان قم در سالهای دفاع مقدس در لشکر ۱۷ علی بن ابی طالب (ع) نقشه برجسته ای در میدان نبرد داشتند و در برابر عناصر تکفیری ایستادگی کردند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین ابراز داشت: مردم قم نه تنها در راستای پیروزی انقلاب اسلامی بلکه در دفاع مقدس، دفاع از حرم و حضور در تمامی عرصه های که نظام جمهوری اسلامی به آن نیاز داشته، پیشگام بودند و حضور فعالی داشته و دارند.

سردار قریشی با اشاره به اهمیت نقش بسیج در کشور گفت: رهبر معظم انقلاب در خصوص بسیج فرمودند بسیج الهام الهی بر قلب امام راحل بود و امام اعتقاد داشت اگر روحیه بسیج در کشور حاکم باشد، ملت از تهدید و آسیب ها در امان خواهد بود.

وی ابراز داشت: اقتدار امروز کشور و دستاوردها و موفقیت هایی که در عرصه های مختلف حاصل می شود، مدیون روحیه بسیجی، اخلاص و ایمان جوانان این مرز و بوم است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در جمع ۳۱۳ حلقه صالحین استان قم به موضوع ضرورت معنویت و اعتقاد در بین جوانان و نوجوانان تاکید کرد و گفت: حلقه های صالحین از جمله بسترها و مسیرهای تربیت نیروها و یاران انقلاب اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات رژیم صهیونسیتی علیه مردم مظلوم فلسطین بیان داشت: اقدامات وحشیانه رژیم غاصب در کشتار زنان و کودکان و مردم مظلوم غزه نشانه از هم گسیختگی اسراییل است.

سردار قریشی بیان داشت: این گونه اقدامات، این امید را بیشتر تقویت کرد که دولت جعلی اسراییل عمر طولانی مدتی نخواهد داشت.

وی ابراز داشت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی هر جنگی در ایران رخ می داد بخشی از خاک کشور از ایران جدا می شد که این امر در دفاع مقدس رخ نداد.

سردار قریشی گفت: جهان خدمت خالصانه از ویژگی های بسیج است و بسیجیان در دوران دفاع مقدس نه تنها چشم داشت مالی نداشتند بلکه در این راستا از مال و جان خود هم گذشتند و ایثار کردند.

وی بیان داشت: هر زمانی که کشور نیازی داشته بسیج در عرصه حاضر بوده است که وقوع حوادث و بلایای طبیعی همانند سیل و زلزله و همچنین دوران همه گیری کرونا از جمله آنان بوده است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: امروز ایران اسلامی در حوزه های مختلف حرف های زیادی برای گفتن دارد و در عرصه نظامی وقتی روسیه در جنگ اوکراین به پیروزی دست می یابد شایعه می کنند که این امر به دلیل حمایت های تجهیزاتی ایران بوده است.

سردار قریشی با اشاره به تحریم های اقتصادی علیه کشور بیان داشت: زمانی به دلیل تحریم مسی نمی توانست برای احداث نیروگاه و پالایشگاه وارد ایران شود اما امروز به جایگاهی رسیدیم که دشمن کشورها را از دریافت فناوری و توانمندی ایران تحریم می کنند.

کد خبر 5948707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha