۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۴۸

امام جمعه شهرکرد:

امروز قدرت‌های جهانی از ایران هراس دارند

امروز قدرت‌های جهانی از ایران هراس دارند

شهرکرد_امام جمعه شهرکرد گفت: امروز ایران در  دنیا نام و نشان و اقتدار  پیدا کرده ، قدرت های جهانی از شما هراس دارند و جرات نزدیک شدن در مسائل نظامی را ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به اینکه امروز ایران در دنیا نام و نشان و اقتدار پیدا کرده است، اظهار کرد: امروز قدرت‌های جهانی از شما هراس دارند و جرأت نزدیک شدن در مسائل نظامی را ندارند البته انواع هجمه‌ها را علیه شما دارند، مراقب باشید فریب هجمه‌ها را نخورید و هر چه می‌توانید محیا و آماده باشید به هم پیوستگی را قوی کنید.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: نگذارید دشمن با اینترنت، فضای مجازی و گوشی‌ها شما را به سمت دیگری هدایت کنند که رضای خدا در آن نیست و خدای ناخواسته دل دشمن شاد و اولیای الهی خون شود.

وی درباره جنگ هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس خداوند به شما قدرت بخشید دشمنان شما را شکست داد و شما توانستید هشت سال مقاومت کنید و پیروز شوید بدانید خدا شما را یاری می‌کند.

نکونام با خطاب قراردادن مسئولین خاطر نشان کرد: مسئولین بیشتر از مردم تلاش کنید جامعه را به سمت سلامت پیش ببرند البته بدون همت و اراده جمعی نمی‌توانند لذا همه باید دست به دست هم دهیم و کمک کنیم تا به فضل الهی حول و قوه الهی این نظام پیش برود و در این مقطع سر فراز تاریخ و بشریت، زمینه ساز تمدن جهانی باشیم.

وی ضمن اشاره به روز نیروی دریایی بیان داشت: حرکتی که نیروهای دریایی دور دنیا انجام داده‌اند حرکت‌های جسورانه است.

نکونام ادامه داد: تجهیزات و صلاح‌های دفاعی قوی، نوآوری و فناوری‌ها فراوان امروز به وجود آمده است که دشمن از آن هراس دارد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به شهادت دکتر محسن فخری زاده گفت: شهید فخری زاده دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی کشور که با نقشه مکارانه صهیونیست‌ها به شهادت رسید و این روز، روز نوآوری و فناوری ایران قوی است که این شهید عزیز بدون نام نشان در مسائل هسته‌ای و علمی نوآوری‌های فراوانی از خود به جا گذاشت.

کد خبر 5948732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha