۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۴

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز خبر داد؛

مراسم یوم‌الزهرا (س) کرج همراه با تشییع شهدای دفاع مقدس

مراسم یوم‌الزهرا (س) کرج همراه با تشییع شهدای دفاع مقدس

کرج- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز از برگزاری مراسم یوم الزهرا (س) خبر داد و گفت: در این برنامه مراسم تشییع هشت شهید دفاع مقدس نیز برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی ولایی برحق در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به برگزاری این مراسم به صورت سالانه افزود: مراسم یوم الزهرا سلام الله علیها که ذیل عملیات فاطمیه استان البرز است، هر سال در نقاط مختلف استان البرز بویژه در شهر کرج و در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برگزار می‌شود

وی با تاکید بر استقبال پرشور مردم از این مراسم گفت: امسال نیز همانند سال گذشته، این مراسم با تشییع ۸ شهید گمنام دفاع مقدس همراه خواهد بود و ان شاء الله با استقبال پرشور مردم روبرو خواهد شد

حجت الاسلام ولایی برحق به مسیرهای این برنامه اشاره نمود و گفت: مسیر این تشییع از کانون شهید سبحانی تا امامزاده حسن علیه السلام خواهد بود. شروع حرکت از ساعت ۹ صبح و مراسم از ساعت ۱۱، در مابین میدان توحید و امامزاده حسن علیه السلام خواهد بود.

برنامه‌هایی همچون برپایی مواکب، عزاداری و تجمع عزاداران، سخنرانی و مداحی در این مراسم خواهد بود.

حجت الاسلام ولایی برحق در جلسه‌ای که به همین مناسبت با حضور مسئولین استانی برگزار شد افزود: مراسم یوم الزهرا سلام الله علیها در همه شهرستان‌ها و در نقاط مختلف استان همراه با حضور عزاداران فاطمی برگزار خواهد شد.

کد خبر 5948865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha