۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۱

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اعلام کرد؛

اجرای طرح بالندگی ۴ هزار حافظ قرآن در یزد

اجرای طرح بالندگی ۴ هزار حافظ قرآن در یزد

یزد- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از اجرای طرح بالندگی ۴ هزار حافظ قرآن کریم در یزد خبر داد و گفت: این طرح توسط موسسات قرآنی اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان عابدی، پیش از ظهر شنبه در رویداد «جام رسانه ای امید» که در مجتمع امام علی (ع) یزد در حال برگزاری است، با اشاره به تمرکز دشمن بر القای ناامیدی در کشور اظهار داشت: رسانه ها می توانند در این زمینه نقش موثر و پررنگی ایفا کنند و یکی از اقدامات مهمی که می توانند در این زمینه انجام دهند، انعکاس ظرفیت‌ها و توانمندی های کشور است.

وی با اشاره به اینکه دشمن از کوچکترین اتفاقات تلخ و منفی، خوراکی برای سیاه نمایی های خود فراهم می کند، افزود: انتشار یکپارچه و هماهنگ این سیاه نمایی ها اقدامی است که رسانه های معاند انجام می دهند.

عابدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری جشنواره‌های مختلف در استان یزد عنوان کرد: جشنواره بین المللی قصه گویی و جشنواره بین المللی کودک و نوجوان در سال جاری در استان برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه تلاش ما پویایی فرهنگی در استان یزد است، افزود: در این راستا برنامه های متعدد فرهنگی و قرآنی در سطح استان اجرا شد همچنین ۷۰ رویداد شعری نیز در سطح شهرستانها از ابتدای سال گذشته تاکنون برگزار شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد همچنین افزود: در حوزه زیر ساخت‌های فرهنگی نیز اتفاقات خوبی رخ داده به نحوی که مجتمع فرهنگی امام علی (ع) تا پایان سال تکمیل می شود و تالار مرکزی یزد نیز پس از ۱۵ سال انتظار، بهره برداری می شود.

وی همچنین از کلنگ زنی مجتمع بزرگ فرهنگ هنری در منطقه کاریزبوم یزد خبر داد و گفت: کلنگ زنی این مجتمع امروز انجام می شود و قرار است توسط بخش خصوصی سالن بزرگ هزار نفره در مجتمع فرهنگی هنری در این مکان ایجاد شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد: طرح بالندگی ۴ هزار حافظ قران کریم در استان نیز در حال اجرا است که این طرح توسط موسسات قرآنی در استان اجرا می شود.

کد خبر 5949351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha