۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۲

فرمانده مرکز مقاومت بسیج استانداری تهران:

شهدا محور اصلی وحدت در جامعه هستند

شهدا محور اصلی وحدت در جامعه هستند

تهران- فرمانده مرکز مقاومت بسیج استانداری تهران گفت: شهدا محور اصلی وحدت در جامعه هستند و باید بگونه ای عمل کنیم تا پیام شهدا را به جامعه ارسال کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس سراج ظهر شنبه در نخستین همایش فرماندهان بسیج و مدیران استانداری تهران که در سالن جلسات استانداری با حضور سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ، سیدعباس جوهری معاون سیاسی اجتماعی استانداری، محسن نایبی معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران و دیگر فرماندهان ادارات کل و شهرستان‌های استان تهران برگزار شد، با اشاره به ظرفیت هفته بسیج و اهمیت بهره مندی از آن، اظهار کرد: هفته بسیج فرصتی مغتنم برای بازخوانی جایگاه بسیج و تبیین آن با توجه به تحولات منطقه و جهان است.

وی در ادامه افزود: بسیج اکنون در گام دوم انقلاب اسلامی و در مرحله سوم دولت اسلامی است که وظیفه سنگینی چون فرهنگ سازی و نهادینه کردن آن در بین قشرهای مختلف و آحاد جامعه اسلامی را بر دوش دارد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج استانداری تهران در ادامه تصریح کرد: امروز نیاز است که این نهادینه سازی با کمک اجرایی همه مسئولان انجام شود تا شاهد موفقیت‌های بیشتری در سطح جامعه باشیم.

سراج در ادامه خاطرنشان کرد: بزودی کنگره شهدا در تهران برگزار می‌شود و نیازمند تبیین جایگاه شهدا هستیم، شهدا محور اصلی وحدت در جامعه و بین مردم و مسئولان هستند، باید به گونه‌ای عمل کنیم که پیام شهدا را در جامعه صادر کرده زیرا این اقدام به موقع و صحیح نفع و سودش در زندگی خودمان مشاهده می‌شود و امید است که با کار جهادی و تبیین به موقع باعث سربلندی و روسفیدی خود در مقابل امام عصر (عج) شویم.

کد خبر 5949395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha