۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۶

رییس بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع):

بسیجیان در کنار مطالبه گری برای کارها راهکار عملی دهند

بسیجیان در کنار مطالبه گری برای کارها راهکار عملی دهند

کاشمر- رییس بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: بسیجیان در کنار مطالبه گری برای کارها راهکار عملی دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد زارعی در همایش جهاد تبیین و تجلیل از بسیجیان اصناف و ادارات، کارگری و کارخانجات کاشمر که در سالن اجتماعات فرمانداری با حضور بسیجیان برگزار شد، اظهار کرد: بسیج با تصمیم و تدبیر حضرت امام در سال ۱۳۵۸ در جامعه اسلامی فعال شد.

رئیس بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی با بیان اینکه همه فکر می‌کردند بسیج یک مسکن است، افزود: ولی امام با بسیج یک جراحی عمیق در جامعه انجام دادند و امروز این جراحی در این دوران از زمان جواب دندان شکنی برای دشمنان و امید برای دوستداران نظام است.

وی در ادامه افزود: شهید سلیمانی که همه ما به ایشان افتخار می‌کنیم گفتند ایران حرم است و این حرم متولی می‌خواهد و تا امروز متولی این حرم فرماندهی رهبری معظم انقلاب است و بسیج نگذاشته است کوچک‌ترین بی حرمتی به این حرم شود.

زارعی گفت: جریان فکری بسیج در درون مرزهای ایران و خارج از مرزها عمل می‌کند و از شاخ آفریقا و حیاط خلوت آمریکا مانند برخی کشورها تفکر بسیجی عمل می‌کند و در تمامی کشورهای منطقه نیز این تفکر به خوبی اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه بحث ایثار، شهادت و مقاومت در غزه را نتیجه فرماندهی شهید سلیمانی می‌دانند، عنوان کرد: با این حال که چند سال از حضور شهید عزیز به ظاهر محروم هستیم ولی تفکر بسیجی است که عمل کرده و ماندگار مانده است.

رئیس بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی تصریح کرد: به عنوان بسیجی ولایت مدار باید به پیام‌های رهبری توجه کنیم چون هر اداره‌ای وظیفه‌ای دارد و این وظایف باید بسیجی وار برای خدمت به مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه هر بسیجی در هر دستگاهی باید راهکار عملی برای مشکلات بدهد و مطالبه جدی نیز داشته باشد گفت: یکی از خصیصه‌های بسیجی مطالبه گری باشد و پیشنهاد حل مسئله را نیز داشته باشد و اگر پیشنهاد نداشته باشیم خوب نیست.

زارعی گفت: ما باید بتوانیم در مجموعه ادارات و اصناف نگاه جهادی را پای کار بیاوریم و باید برای هر مسأله‌ای که هست راه حل پیدا و خدمت بهتر به مردم ارائه دهیم.

کد خبر 5949706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha