۴ آذر ۱۴۰۲، ۲۱:۱۹

نماینده مردم تهران در مجلس:

انگیزه الهی بسیجیان مثال زدنی و کم نظیر است

انگیزه الهی بسیجیان مثال زدنی و کم نظیر است

زرندیه- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: انگیزه الهی بسیجیان، مثال زدنی و کم نظیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار اسماعیل کوثری عصر شنبه در اولین یادواره شهدای بسیج شهرستان زرندیه اظهار کرد: امام راحل بر اساس کلام خداوند و الگوگیری از ائمه اهداف نظام را پیش برد و توطئه‌ها را یکی پس از دیگری خنثی کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امام با پیش‌بینی‌های حکیمانه خود ۱۰ ماه قبل از جنگ تحمیلی فرمان تشکیل بسیج را صادر کرد و با این تصمیم حکیمانه آخرین نقشه دشمن که جنگ ۸ ساله بود مانند سایر توطئه‌ها خنثی شد.

سردار کوثری بر ایستادگی حضرت امام در مقابل دسیسه‌های دشمن در عین سالخوردگی تاکید کرد و یادآور شد: امام همچون دیده بانی توطئه‌های دشمنان را مشاهده و با صلابت و اقتدار در برابر این دسیسه‌ها ایستادگی می‌کرد.

وی انگیزه الهی بسیجیان و رزمندگان در جبهه‌ها را مثال زدنی و کم نظیر خواند و افزود: بسیج با کمترین امکانات پشت دشمن را به زمین زد و به قول رهبری، دشمن را ضربه فنی کرد.

سردار کوثری افزود: نقش آفرینی بسیج به گونه‌ای بود که موجب تعجب سیاستمداران و مقام‌های نظامی ارتش‌های دنیا شد و بسیجیان با روحیه ایثار و معامله با خدا توانستند بر دشمن غلبه کنند.

وی گفت: ناامیدی در بسیج راه ندارد که نمونه بارز این مطلب شهید تهرانی مقدم دانست.

وی افزود: این شهید والامقام همواره مصمم پای کار بود و با علم، توکل بر خدا و توسل بر ائمه موفق به ساخت و توسعه صنعت موشکی شد.

کد خبر 5949807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha