۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۵

مسئول بسیج سازندگی سپاه خوزستان:

۷۰۰۰ جهادگر در خوزستان به مردم خدمت رسانی می‌کنند

۷۰۰۰ جهادگر در خوزستان به مردم خدمت رسانی می‌کنند

اهواز- مسئول بسیج سازندگی سپاه خوزستان با اشاره به خدمت رسانی هفت هزار جهادگر در هفته بسیج در خوزستان از اجرای رزمایش مشترک «جهادگران فاطمی ۳» همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید اسلام موسوی پیش از ظهر امروز یکشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: آغاز هفته بسیج رزمایش جهادگران فاطمی برای جهادگران بسیج سازندگی خوزستان با وقوع بارندگی، سیل و آب‌گرفتگی در استان و به ویژه در شهرهای اهواز بندر امام و ماهشهر به شدت و سایر شهرستان‌ها با تنش کمتر همراه بود و توان جهادگران معطوف به خدمت رسانی به مناطق دچار آب‌گرفتگی شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه خوزستان با اشاره به اینکه ۷۵ گروه جهادی در اهواز و چندین گروه جهادی دیگر در استان به یاری رساندن به مردم و مناطق درگیر آب‌گرفتگی اقدام کردند، گفت: رزمایش «جهادگران فاطمی ۳» با بسیج نیروهای جهادی تا روزهای آینده ادامه دارد.

وی اضافه کرد: افتتاح کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی، کارآفرینی و اشتغال و برپایی نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی، افتتاح منازل مددجویان، افتتاح مدرسه، برپایی رزمایش‌های کمک مومنانه، اعزام اکیپ پزشکی، برپایی میز خدمت، اعزام گروه دامپزشکی و واکسیناسیون دام از جمله اقدامات در هفته بسیج توسط بسیج سازندگی در خوزستان است.

سرهنگ موسوی با اشاره به خدمت رسانی هفت هزار جهادگر در هفته بسیج در خوزستان از اجرای رزمایش مشترک «جهادگران فاطمی ۳» همزمان با سراسر کشور خبر داد و تصریح کرد: در این رزمایش گروه‌های جهادی به مناطق محروم اعزام شده و کار خدمت رسانی به مردم را در قالب اردوهای عمرانی و غیر عمرانی انجام می‌دهند.

کد خبر 5950167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha