۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۷

رییس کمیته ویژه بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱:

مرکزی در اغتشاش‎های سال گذشته کم‌ترین ناآرامی و آسیب را داشت

مرکزی در اغتشاش‎های سال گذشته کم‌ترین ناآرامی و آسیب را داشت

اراک- رییس کمیته ویژه بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ گفت: استان مرکزی در اغتشاش‎های سال گذشته کم‌ترین ناآرامی و آسیب را داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین مظفر پس از حضور در نشست شورای تأمین استان مرکزی با چند تَن از آسیب‌دیدگان و مصدومان جریان اغتشاش‌های سال گذشته دیدار و گفتگو کرد.

وی با اشاره به مأموریت این کمیته ویژه، گفت: در خصوص حوادث سال گذشته گرچه دستگاه‌های مختلف وظیفه خود را انجام داده و گزارش‌های لازم را ارائه داده‌اند.

رئیس کمیته ویژه بررسی‌های ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ گفت: رئیس جمهور نیز کمیته ویژه ملی و فرادستگاهی برای بررسی ناآرامی‌ها را با حضور نمایندگانی از هر سه قوه تشکیل دادند تا ابعاد مختلف این اتفاقات و همچنین گزارش‌ها و شکایات واصله بر اساس مستندات متقن، بررسی و مورد ارزیابی قرار گیرد.

مظفر ادامه داد: این کمیته تاکنون نشست‌های متعددی در سطح کشور داشته و ضمن دیدارهایی با آسیب دیدگان، بازداشت‌شدگان، خانواده شهدا و مجروحان مدافع امنیت در استان‌ها، ارزیابی خسارات وارده به اماکن عمومی نیز صورت گرفته است.

وی افزود: بر اساس برآوردها در استان مرکزی کمترین ناآرامی و آسیب را شاهد بودیم.

رئیس کمیته ویژه بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ بیان کرد: در استان مرکزی، مسؤولان امر و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی با هدایت استاندار اقدامات بسیار خوبی را در راستای مدیریت و کاهش آسیب‌ها انجام دادند که جای تقدیر دارد.

کد خبر 5950309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha