۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۲

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان:

طرح هادی در ۴۴۸ روستای استان زنجان اجرا می شود

طرح هادی در ۴۴۸ روستای استان زنجان اجرا می شود

زنجان-مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: تعداد اجرای طرح هادی در روستاهای بالای۲۰ خانوار استان زنجان ۴۴۸ روستا با میانگین ۶۳/۷ درصد بوده که بالاتر از میانگین اجرای طرح هادی کشوری است.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا خواجه‌ای گفت: توسعه مناطق روستایی با ایجاد زیرساخت‌های لازم و زمینه‌های مناسب، از اهداف اصلی بنیاد مسکن است.

وی ابراز کرد: خدمات ارزشمند بنیاد مسکن در سطح روستاها باعث جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها، تثبیت جمعیت در روستاها و همچنین ساماندهی و رفع مشکل این قشر شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان خاطر نشان کرد: تعداد اجرای طرح هادی در روستاهای بالای ۲۰ خانوار ر استان زنجان ۴۴۸ روستا با میانگین ۶۳/۷ درصد بوده که بالاتر از میانگین اجرای طرح هادی کشوری می‌باشد.

خواجه‌ای تاکید کرد: در سال جاری ۱۶۷ پروژه آسفالت معابر روستایی با اعتبار ۶۲۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات قیر یارانه‌ای در سطح استان اجرا شده و این پروژه‌ها با مساحتی بالغ بر ۶۲۵.۰۰۰ مترمربع از سوی این نهاد و مشارکت دهیاری‌ها انجام شده است.

وی افزود: با اجرای طرح تامین قیر رایگان و مشارکت دهیاران تاکنون اقدامات مناسبی در زمینه آسفالت معابر روستاهای این استان برداشته شده‌است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان یادآور شد: مبلغ اعتبار مصوب جهت اجرای طرح هادی درسال جاری برای ۸۳ روستا به میزان ۴۵۴ میلیارد ریال و جهت تهیه طرح بازنگری برای ۷۴ روستا به میزان ۶۲ میلیارد ریال است.

کد خبر 5950321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha