۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۰

فرمانده سپاه ناحیه ساوه:

۳۰۰ دانش آموز ساوجی به اردوهای راهیان نور اعزام شدند

۳۰۰ دانش آموز ساوجی به اردوهای راهیان نور اعزام شدند

ساوه- فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: ۳۰۰ دانش آموز دختر از شهرستان ساوه به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا مهدی پیش از ظهر یکشنبه در آئین بدرقه دانش آموزان دختر به مناطق عملیاتی جنوب گفت: ۳۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر شهرستان ساوه با ۶ اتوبوس در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.

فرمانده ناحیه سپاه ناحیه ساوه افزود: شرکت‌کنندگان در طول این سفر ۳ روزه علاوه بر شرکت در اردوی عملی از یادمان‌های شهدا در شلمچه، اروندکنار، هویزه و دهلاویه بازدید و با آرمان‌های شهدا و حضرت امام راحل تجدید میثاق می‌کنند.

سرهنگ مهدی افزود: اعزام کاروان راهیان نور حضور قشر دانش‌آموز، فرصت بسیار ارزشمندی است تا آن‌ها با رشادت‌های رزمندگان در جریان هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.

وی افزود: در حقیقت اردوی راهیان نور در راستای اعتلای ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت و همچنین انتقال این ارزش‌ها به نسل جوانی که انقلاب و دفاع مقدس را تجربه نکرده است، نقش تأثیرگذاری در تعالی جامعه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه افزود: یکی از اهداف جنگ نرم دشمنان، انقلاب و باورهای دینی و ایمانی جوانان است و برگزاری این اردوها در تحکیم اعتقادات جوانان بسیار تأثیرگذار است.

سرهنگ مهدی گفت: این اعزام دومین مرحله اعزام خواهران در سال جاری در قالب درس آمادگی است.

کد خبر 5950333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha