۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۳

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان:

تصویب ۱۴هزار میلیارد اعتبار نشان از نگاه ویژه دولت به کردستان است

تصویب ۱۴هزار میلیارد اعتبار نشان از نگاه ویژه دولت به کردستان است

سنندج_معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: تصویب۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار در این سفر برای استان نشان از نگاه ویژه دولت به کردستان است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله رشیدی پور ظهر یکشنبه در آئین تکریم مدیرکل آموزش فنی حرفه‌ای کردستان اظهار کرد: اگر ایران اسلامی امروز نوک قله پیشرفت و افتخار ایستاده مرهون نقش بی‌بدیل بسیج بوده است.

وی گفت: سال قبل در همین زمان دشمن کردستان را مورد هدف قرار داده و به فکر ضربه زدن به آن بود که مردم آگاه و همیشه در صحنه نشان دادن حامی و همراه نظام هستند.

رشیدی پور افزود: مردم هم در یازدهم آبان در استقبال از رئیس جمهور علاقه خود را به دولت نشان دادند، و این برای دولت و کارکنان دولت ارزشمند است و در تصویب مصوبات و مبالغ اختصاص یافته به استان در این سفر شاهد این قدردانی بودیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان بیان کرد: هر فردی برای حضور در بازار کار نیازمند داشتن مهارتی است و این مهارت با مهارت آموزی تقویت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امروزه سازمان فنی و حرفه‌ای نقش ویژه‌ای در رفع بیکاری و مسئولیت سنگینی در ارائه آموزش‌های مهارتی بر عهده دارد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از زحمات فردین وکیلی با اهدای لوح سپاس تجلیل و سید علی علوی به عنوان مدیرکل جدید آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان معرفی شد.

کد خبر 5950461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha