۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۳۷

سرپرست فرمانداری چالوس:

پاسخگویی مولفه‌ دولت انقلابی است/جاده محمدآباد نیازمند مرمت

پاسخگویی مولفه‌ دولت انقلابی است/جاده محمدآباد نیازمند مرمت

چالوس- سرپرست فرمانداری چالوس با بیان این که وابسته به جریان و گروه خاصی نیستم، پاسخگویی را از مولفه های دولت انقلابی برشمرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شریفی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه بنای تقابل با اصحاب رسانه را نداریم، گفت: همه مسئولان وظیفه دارند به رسانه پاسخگو باشند و اهالی رسانه به عنوان مشاوران تیزبین برای دستگاه‌ها به شمار می‌روند.

وی با عنوان اینکه پاسخگویی به اهل رسانه از مؤلفه‌های دولت انقلابی به شمار می‌رود، گفت: من وابسته به جریان و گروه خاصی نیستم و هیچکس حق مصادره کردن فرماندار را برای خودش ندارد.

وی با تاکید بر اینکه وقت برای روزمره‌گی نداریم، به بازدید از جاده دسترسی محمدآباد شهرستان اشاره کرد و گفت: این جاده نیازمند مرمت است تا دامداران بتوانند دام‌هایشان را به پایین دست منتقل کنند.

سرپرست فرمانداری چالوس جلسات با مصوبات طولانی و بدون ضمانت اجرایی را از جمله آسیب‌ها در نظام اداری بیان کرد و گفت: با مدیرانی که مصوبات جلسات و شوراهای مختلف را اجرا نکنند، برخورد می‌شود.

وی همچنین از راه اندازی و تخصیص یک خط تلفن ثابت برای پاسخگویی به مردم و بیان نظرات آنها در فرمانداری کردیم، ادامه داد: همچنین نسبت به ایجاد شبکه دهیاران در شهرستان اقدام خواهیم کرد زیرا آموزش دهیاران باید سرلوحه کار قرار گیرد.

وی برخی از ترک فعل شوراها و دهیاران را ناشی از جهل به قوانین دانست.

کد خبر 5950634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha